Güncelleme Tarihi:
Termorad Alüminyum Panel Radyatör ürünleri ezber bozan bir yaklaşım sunuyor.
Panel radyatörler, mimari tasarıma ve dekorasyona en zor uyum gösteren sabit parçalar
olarak biliniyor. Genellikle tek bir renk ve tipte üretilmeleri, yerlerinin değiştirilememesi, eşyalarla uyum şansının olmaması gibi nedenlerle panel radyatörler evlerin estetikten uzak bir objesi olarak görülürken, Termorad sahip olduğu estetik ürün grubuyla bu algıyı ortadan kaldırarak, bu konuda sektöre farklılık katıyor ve panel radyatör tercihinde mekanlara derinlik ve bütünlük sağlarken, tasarımda zevkli bir dokunuş yakalamayı sıcacık çözümleriyle mümkün kılıyor.
Termorad estetiğe önem verenlere binlerce opsiyon seçeneği sunuyor.
Ülkenin en büyük alüminyum panel radyatör üreticisi olma misyonuyla çalışmalarına devam eden Termorad, özellikle verimlilik, sıra dışı tasarımları, ürün çeşitliliği ve her türlü kapalı mekana uyum sağlayabilme kolaylığıyla dikkat çekiyor. Aynı zamanda modern ve şık tasarımları, farklı ebatlara uyarlanabilme seçenekleriyle estetiğe önem verenlere binlerce opsiyon sunabiliyor.
Öncelikli Hedef Geleceğe Yatırım
İleri teknolojiyi kullanarak katma değer odaklı, çevre dostu, yalın üretim teknikleri ile en kaliteli ürün ve hizmeti, en rekabetçi maliyetler ile sunduklarını söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Durmuş İbrahim Gönenç, "Termorad olarak önceliğimiz geleceğimize yatırım yapmak. Son 5 yıldır Ar-Ge alanında öneli yatırımlar gerçekleştirdik. Bugün Ar-Ge ekibimiz sadece çevre dostu, yüksek teknolojili, yeni nesil ürünler geliştirmek için çalışıyor. Bu sayede alüminyum panel radyatör satışında önümüzdeki yıllarda hem ulusal hem de uluslararası pazarda önemli satış hedefleri gerçekleştirmeyi planlıyoruz." dedi.
Termorad uluslararası marka olma yolunda sıcacık adımlar atıyor.
Termorad Yönetim Kurulu Başkanı Durmuş İbrahim Gönenç, öncelikli olarak yakın coğrafyada önemli bir büyüme hedeflediklerini ve şirketin ikinci kuşak başkanı olarak bu süreçte koltuğu devraldığı babası Salim Selahadin Gönenç'ten büyük destek aldığını belirtti. Önümüzdeki 10 yıllık ihracat hedeflerine de değinen Durmuş İbrahim Gönenç, "Termorad olarak önceliğimiz kendi coğrafyamızda güçlü olmak. Daha sonrasında komşu ülkeler başta olmak üzere alüminyum radyatör pazarında söz sahibi olma planımız var. Özellikle Avrupa, şu anda bizim için her ne kadar zor bir pazar olsa da ciddi bir potansiyele sahip. Bu sebeple bizim pazar hedeflerimiz arasında önemli bir yer teşkil ediyor. Daha sonrasında Orta Doğu ve Asya pazarları potansiyelimiz arasında yer alıyor." açıklamasını yaptı ve çıktıkları bu yolda Termorad markasının uluslararası bir marka olacağından hiç şüphesi olmadığını ekledi.