Çumra Belediyesinden Bilgi Hattı Kolaylığı

Güncelleme Tarihi:

Çumra Belediyesinden Bilgi Hattı Kolaylığı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 01, 2016 14:46

ÇUMRA BELEDİYE BAŞKANIMEHMET OĞUZ, WHATSAPP BİLGİ VE ŞİKAYET HATTI İLE VATANDAŞLARA KOLAYLIK SAĞLANDIĞINI SÖYLEDİ.

Konya’nın Çumra İlçe Belediyesi, whatsapp bilgi ve şikayet hattı kurarak vatandaşların şikayet ve bilgi taleplerini hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmasını sağlıyor.
Çumra Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından vatandaşa yönelik çalışmalar devam ediyor. Çumra Belediye Başkanı Mehmet Oğuz, “Belediyemiz Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından vatandaşa yönelik birçok faaliyet yürütülmektedir. Aynı birim tarafından bilgi işlem ekipleri ile birlikte Çumra’da ve Çumra dışında yaşayan hemşehrilerimizin de faydalanabileceği mobil uygulamalar hizmete sunulmaktadır. Bu uygulamalara her geçen gün bir yenisi eklenmeye devam ediyor. Mahalli idareler seçimlerden hemen sonra vatandaşa yönelik şeffaf bir çalışma sözüyle belediyemiz bünyesinde faaliyet gösteren düğün ve konferans salonları online olarak belediyemiz web sitesinden rezervasyon yapılmaya başlanarak hangi gün ve saatte boş veya dolu olduğu takip edilebilmektedir. Yine belediyemiz web sitesinden yapılabilecek olan birçok hizmet Çumra Belediyesi mobil uygulamasını akıllı cep telefonlarına indirerek yapılabilmektedir. Vatandaşlarımızın günümüzde haberdar olabilmek ya da belediye faaliyetlerini takip edebilmesi için en yaygın kullanılan sosyal paylaşım sitelerinden her dakika bilgi alabilmektedirler. Son olarak bu çalışmalara yine bir yenisi eklenerek whatsapp 05384520900 nolu bilgi hattı kurularak vatandaşlarımızın şikayetleri, bilgi talepleri yada önerileri kayıt altına alınarak gerekli birimlere iletilmesi sağlanıyor ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulması sağlanıyor” dedi.
Başkan Oğuz, vatandaşların www.cumra.bel.tr adresinden bütün bu kolaylıklara ait bilgileri alabileceklerini sözlerine ekledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!