Sağlıkta etkili iletişim eğitimi

Güncelleme Tarihi:

Sağlıkta etkili iletişim eğitimi
Oluşturulma Tarihi: Aralık 14, 2016 10:44

Sağlıkta etkili iletişim eğitimi

Haberin Devamı

 Erhan GÖĞEM/KIRIKKALE, (DHA)- KIRIKKALE'de Ahiler Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen İl Sağlık Müdürlüğü'nün yürütücülüğünü yaptığı 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün ortak olduğu 'Etkili İletişim Teknikleri Eğitimi'ni tamamlayanlara sertifika verildi.

Kırıkkale il Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uzun, etkili iletişim teknikleri eğitimi 60 kişi 112 acil çalışanına 6 gün boyunca Ahiler Kalkınma Ajansı tarafından finanse edilen İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütücülüğü yapılan ve 112 Çağrı Müdürlüğü tarafından ortağı olan etkili iletişim eğitimi projesinin tamamlandığını açıkladı. Dr. Uzun, eğitim kapsamında stres, zor durumlarda iletişim, empati, telefonla iletişim ve zaman yönetimi konularında uygulamalı olarak eğitim verildiğini belirterek, "Projemizi destekleyen Ahiler Kalkınma Ajansı'na, ortağımız 112 Çağrı Merkezi Müdürlüğü'ne ve eğitimcilere teşekkür ediyorum. Sağlık çalışanı arkadaşlarımızın bu projeyle daha donanımlı hale geldiğini ve bu tecrübelerini en iyi sağlık hizmeti sunumunda saha da vatandaşlarımıza yansıtacaklarından kuşkum yok" dedi.

Sertifika törenine Vali Yardımcısı Dr. Ayhan Özkan, İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uzun, 112 Çağrı Merkezi Müdürü Muhammed Ali Tekinay, Ahiler Kalkınma Ajansı Kırıkkale temsilcisi ve kursiyerler katıldı. Yapılan konuşmalarda, özellikle acil sağlık hizmetlerinde iletişimin çok önemli olduğu, vatandaşa zor anlarında yanlarında olunması noktasında en iyi iletişim kurallarının kullanılması, verilen hizmetin kalitesini daha da artırılacağı belirtildi. Konuşmaların ardından 112 acil çalışanlarına sertifikaları verildi.

FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!