Güncelleme Tarihi:
Erhan GÖĞEM/KIRIKKALE, (DHA)- KIRIKKALE Belediye Başkan Yardımcısı Mutlu Erol Bakır, vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek için çalışmaların sürdürüldüğünü belirterek, belediyenin kendisine ait olan internet sitesinin yenilendiğini açıkladı.
Toplantı öncesinde vatandaşların sorunları da not edildi. Bakır, vatandaşların iletmiş olduğu sorunları dinleyerek gereğinin yapılması konusunda ilgili birim müdürlerine talimatlar verdi. Halk günü toplantısında vatandaşlar sıkça dile getirdiği ilan hoparlörünün sayısının artırılması talebi üzerine Bakır bunun söz konusu olmadığını belirtti. cenaze ilanları ve duyuruların Belediye internet sitesinde güncel olarak yayınlandığını ifade eden Bakır, "Kırıkkale Belediyesi web sitesini yenilendi. Yeni görünümü, elektronik ortamda yapılabilen yeni hizmetleriyle Kırıkkale Belediyesi, artık daha hızlı ve güvenli hizmet verecek" dedi.
Mutlu Erol Bakır, halk günü etkinliğine katılan vatandaşlara teşekkür ederek, "Günümüzün en yeni teknolojilerini yakından takip eden Kırıkkale Belediyesi e-belediyecilik kapsamında daha kaliteli elektronik hizmet sunabilmek için yeni yüzüyle vatandaş odaklı hizmetlerine devam ediyoruz. Ayrıca otopark borcu (PARKOMAT), ÇTV Emlak borcu ve Su borcu sorgulama gibi yeni butonlar eklenerek internet sitemiz yenilendi" dedi.
FOTOĞRAFLI