Kocasinan Belediyesi Çözüm ve Çağrı Merkezi'ne 1 ayda 978 başvuru yapıldı

Güncelleme Tarihi:

Kocasinan Belediyesi Çözüm ve Çağrı Merkezine 1 ayda 978 başvuru yapıldı
Oluşturulma Tarihi: Eylül 05, 2016 17:55

Kocasinan Belediyesi Çözüm ve Çağrı Merkezi'ne 1 ayda 978 başvuru yapıldı

Haberin Devamı

KAYSERİ, (DHA) - KOCASİNAN Belediyesi Eylül ayı meclis toplantısını yaptı. Meclis toplantısı açılışında konuşan Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, yaklaşan Kurban Bayramı öncesi belediye olarak tüm tedbirleri aldıklarını söyledi. 



Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, Eylül ayı meclis toplantısında geçen ay vatandaşların hizmetine sundukları ‘Çözüm ve Çağrı Merkezi" ile ilgili bilgiler verdi. Çolakbayrakdar, merkeze şuana kadar 978 başvuru yapıldığını belirtti. Çağrı ve çözüm merkezinin amacına uygun şekilde çalıştığını vurgulayan Başkan Çolakbayrakdar, “Çözüm ve Çağrı Merkezi’ne kısa sürede yüz yüze, telefonla, e-mail yolu ve sosyal medyadan toplam 978 adet başvuru yapıldı. Bu başvuruların 599'u çözüme kavuşturuldu. 165’i yeni talep olmak üzere, 153 adedi de programa alındı” diye konuştu. Meclis toplantısında ayrıca, 11 gündem maddesi görüşülerek karara bağladı. Başkan Çolakbayrakdar, toplantının ardından meclis üyeleriyle birlikte Hakkari’nin Çukurca İlçesi’nde terör örgütü tarafından şehit edilen Piyade Uzman onbaşı Fahrettin Livçalkan’nın ailesine taziye ziyaretinde bulundu.



FOTOĞRAFLI



Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!