Başyazıcı Et Ürünleri, 59 şehirde 63 bayilikle Türkiye’ye açılıyor

Güncelleme Tarihi:

Başyazıcı Et Ürünleri, 59 şehirde 63 bayilikle Türkiye’ye açılıyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2017 10:40

Başyazıcı Et Ürünleri, 59 şehirde 63 bayilikle Türkiye’ye açılıyor

Haberin Devamı

KAYSERİ, (DHA) – GELENEKSEL Kayseri lezzeti denince akla gelen ilk marka olan Başyazıcı, ulusal marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Pastırma, sucuk, kavurma, salam, füme dil, jambon ve sosis gibi geniş ürün gamıyla dikkat çeken Kayseri’nin köklü markası Başyazıcı, hayata geçirdiği 8 milyon TL’lik yeni tesis yatırımının ardından 59 şehirde 63 bayi ile hizmet vermeyi hedefliyor.

Başyazıcı Grubu’nun amiral markası Başyazıcı Et Ürünleri, gıda tesislerine yaptığı yatırımlar ile doğduğu şehir Kayseri'den tüm ülkeye açılma kararı aldı. 1953 yılında kurulan Başyazıcı Et Ürünleri 8 milyon TL’lik yeni tesis yatırımını hayata geçirdi. 35 yıllık ustalarıyla geleneksel Kayseri lezzetinin korunmasına titizlik gösteren Başyazıcı Grubu, pastırma, sucuk, kavurma, salam, sosis, jambon, füme dil ve yeni geliştirilecek ürünlerini artık tüm Türkiye'yle buluşturacak.

2016 yılı sonu itibariyle büyümesini, başta İstanbul’da olmak üzere tüm Anadolu’da yeni satış kanallarında yer alarak başlatan Başyazıcıoğlu Et Ürünleri, 2017’de Türkiye’nin her yerine ulaşmış olacak. Geleneksel tatların son teknoloji üretimle birleştiği noktada ortaya çıkan Başyazıcı lezzetleri, 64 yılın deneyimi ve bilgisi sonucu herkesin damak tadına hitap ediyor. Şu an 23 şehirde 28 bayi ve 5.500’ün üzerinde satış noktasında bulunan ürünler, 2017 sonuna kadar 59 şehirde toplam 63 adet bayi kanalıyla dağıtılıyor olacak.

‘’KAPASİTEMİZİ YÜZDE 30 BÜYÜTTÜK’’

Tüketicinin ihtiyacına göre yeni ve özel ürünleri de portföyüne ekleyen Başyazıcı Et Ürünleri ile ilgili bilgi veren Başyazıcı Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Başyazıcıoğlu, “İdealimiz, Türkiye’nin markası olmak. Hedefimizi de doğduğumuz şehir olan Kayseri’nin dışına çıkmak ve ulusal bir marka oluşturmak üzerine belirledik. Bu hedef doğrultusunda önce üretim tesisimizi yeniledik, inşaat çalışmaları tamamlandı. 8 milyon TL'lik yeni tesis yatırımıyla birlikte üretim kapasitemizi yüzde 30 büyütmüş olduk. Bu gelişmelerin gücüyle tüketiciye geleneksel lezzetlerimizi geniş bir ürün yelpazesinde sunacağız. Tüketicinin Başyazıcı Et Ürünleri’ne her yerde rahatça ulaşabilmesini sağlamak da ikinci amacımız. Şu an 23 şehirde 28 bayi ve 5.500’ün üzerinde satış noktasında tüketicilerimize hizmet vermekteyiz. 2017 sonuna kadar 59 şehirde toplam 63 adet bayi ile ürünlerimize ulaşabileceksiniz. Tüm zincir marketlerde yer almak, Türkiye’nin tercih ettiği catering ve fast food markalarında ürünlerimizin kullanılıyor olmasını istiyoruz. Müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarına yüksek önem göstererek, bir Anadolu markası olduğumuzu hiçbir zaman unutmadan Anadolu’ya yaptığımız yatırımlara devam ediyoruz ve müşteri memnuniyetine duyduğumuz titizlik misyonuyla çalışıyoruz" diye konuştu.

FOTOĞRAFLI



 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!