Güncelleme Tarihi:
Firma olarak pandemiden çok etkilenmediklerini, çünkü bu konuda bir ilke imza atarak ihracat ürünlerinin dezenfektasyonunu gerçekleştirdiklerini dile getiren Tuğhan, “Salgın ilk başladığı zaman gerekli tedbirleri alarak krizi doğru şekilde yönetmeyi başardık. Belki de dünyada ilk olarak ihracat ürünlerinin dezenfektasyonunu gerçekleştirdik. Bir sertifika ile güvenli olduğunu da kayıt altına aldık. Böylelikle sirkülasyonu da tekrar kontrol altına almış olduk” dedi.
“Zamanla yarıştığımız bu dönemde artık hız ve izlenebilirlik konusu önem taşıyor” diyen Alp Tuğhan, “Bu nedenle Yeditepe Kargo olarak kendimize ait bir yazılım gerçekleştirdik. Telefona gönderilecek pop mesajlarıyla kargonuzun nerede olduğunu, konumunu, ayrıca olası rötar bilgilerini fotoğraflarla takip edebileceksiniz. Uluslararası bir takip cihazı bu sisteme entegre edilecek. Yeditepe Kargo müşterilerine ücretsiz sunulacak. IOS ve Android telefonlarda kullanılabilecek. Bu ay sonunda kullanıma sunmayı düşünüyoruz” diye konuştu.
BÜYÜMEMİZİ SÜRDÜRÜYORUZ
Yeditepe Kargo olarak 2005’ten beri kurumsal firmalara çözüm ortaklığı sunduklarını da kaydeden Tuğhan, “İzmir’de 3, İstanbul’da 3, Ankara, Konya ve Bodrum’da 1’er ofisimiz bulunuyor. Yurtdışında da ortak hizmet ürettiğimiz temsilciliklerimiz var. Ağırlıklı olarak bozulabilir gıda ve canlı hayvan taşımacılığı alanında hizmet veriyoruz. Canlı ve donmuş balık taşıması konusunda uzmanlaştık. Bünyemizde iki su ürünleri mühendisi çalışıyor. Üretim tesisinden son noktaya kadar kontrollü şekilde teslimat gerçekleştiriyoruz. Bunun yanı sıra ülkemizin savunma sanayisinin dünya dağıtımı konusunda da çözümler sunuyoruz. 80 personelle hizmet veriyoruz. Taşeronlarla birlikte bu sayı 250’ye ulaşıyor. Her geçen yıl sektördeki büyümemizi sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.