Turistleri de sağlıklı atıştırmalıkla besleyecek

Güncelleme Tarihi:

Turistleri de sağlıklı atıştırmalıkla besleyecek
Oluşturulma Tarihi: Nisan 30, 2021 17:12

Tüketiciye birçok kanaldan ulaştıklarını söyleyen Arch Snacks markasının kurucusu Ardan Timer, “Salgınla birlikte sağlıklı atıştırmalık, kuru meyve ve kuruyemişe talep arttı. Biz de steril ambalajlarla bu talebe cevap vermeye çalışıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

 

KURU meyveye katma değer katan genç girişimci Ardan Timer, ‘Arch Snacks’ markasıyla sağlıklı atıştırmalıklar üretiyor. Tüketiciyle farklı kanallardan buluşan Arch Snacks, son olarak otellere de ürün vermeye başladı. Timer, yerli ve yabancı turistleri sağlıklı atıştırmalıklarla besleyecek. Ailenin de kuru meyve işi yapmasından ilham alarak bu işe yeni bir boyut katma kararı alarak, “İyi ye, iyi yaşa” temasıyla yola çıktığını söyleyen Ardan Timer, 2015’te İzmir’de Arch Gıda’yı kurduğunu belirtti, şunları kaydetti:

Turistleri de sağlıklı atıştırmalıkla besleyecek

KORUYUCU VE GLÜTEN YOK
“Talebi görerek büyümeyi tercih ediyoruz. Burada kullandığımız ürünlerin büyük bölümü İzmir Torbalı’da kendi bahçelerimizde üretilen ürünler. Aile şirketimizin kuruttuğu meyvelerden faydalanıyoruz. Ayrıca, güvendiğimiz üreticilerden de ürün tedarik ediyoruz. Modifiye atmosfer paketleme teknolojisi ile paketlediğimiz 1 yıl raf ömrü olan ürünlerimizde koruyucu, glüten, katkı maddesi ve ilave şeker yok. Tamamen sağlıklı ve doğal atıştırmalıklar.”

Haberin Devamı

Turistleri de sağlıklı atıştırmalıkla besleyecek

PANDEMİ TALEBİ ARTIRDI
Spor salonlarının yanı sıra online satışları olduğunu, kafe ve restoranlarda da yer aldıklarını paylaşan Timer, şöyle devam etti: “İzmir’le başlamıştık ama şu anda Türkiye genelinde 500’den fazla kurumsal müşterilerimiz oluştu. Market raflarını ikinci plana ittik ancak ilerleyen süreçte bazı seçkin markaların raflarında olmayı hedefliyoruz. Ayrıca, üniversite kantinleri de mevcut müşterilerimiz arasında. Öncelikli hedefimiz ise yurtdışı. Bu yıl ilk ihracatımızı Amerika ve Almanya’ya yaptık. Pandemi nedeniyle bazı müşterilerimizin kapanmaları nedeniyle biz de yeni arayışlara girdik. Bu kapsamda da otellerle yeni bir işbirliğine gittik. Oteller için özel ürünler geliştirmeye başladık. Salgınla birlikte sağlıklı atıştırmalık, kuru meyve ve kuruyemişe talep arttı. Biz de steril ambalajlarla bu talebe cevap vermeye çalışıyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!