Güncelleme Tarihi:
İZMİR'in Torbalı İlçesi'nde başlatılan Tor-Tem uygulamasıyla vatandaşlar, çöp ve temizlikle ilgili her türlü talep ve şikayetlerini iletip bütün işlemlerin dijital ortama kaydedilmesini sağlayacak.
Günde 320 ton çöpün toplandığı İzmir'in Torbalı İlçesi'nde başlatılan Tor-Tem uygulamasıyla vatandaşlar, çöp ve temizlikle ilgili her türlü talep ve şikayetlerini 0232 7000 867 numaralı telefonunu arayarak halledebiliyor. Telesekreter yardımıyla vatandaş şikayetini ya da talebini sistemin ilgili birimine direkt aktarabiliyor. Talepte bulunan kişinin adını, soyadını ve adresini vermesi yeterli oluyor. Temizlik İşleri Müdürü'nde ve 3 saha personelinde bulunan tabletlere düşen bildirimler vasıtasıyla ilgili şikayet yada talep yerine ulaşıyor. Saha personeli talebin geldiği noktaya giderek fotoğraf çekiyor ve onay için Temizlik İşleri Müdürü'ne gönderiyor. Müdürün onay vermesi halinde sorun ya da talep çözülüyor. Saha personeli işin tamamlanmış halini tekrar fotoğraflayarak müdüre iletiyor. Vatandaşa da, 'talebinizle ilgilenilmiş ve probleminiz çözülmüştür' mesajı gidiyor.
Araçlarda bulunan uydu takip sistemi sayesinde Temizlik İşleri'nin saha personelinin günlük işlemleri de harita üzerinden takip edilebiliyor. Tor-em sayesinde Torbalı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'nün yaptığı bütün işlemlerin dijital ortamda kayıt altına alındığını belirten AK Partili Torbalı Belediye Başkanı Adnan Yaşar Görmez, günlük, haftalık ve aylık sayısal verilerin muhafaza edildiğini vurguladı.
TORBALI (İzmir), (DHA)
FOTOĞRAF