Güncelleme Tarihi:
İŞBİRLİĞİ VURGUSU
“Günümüzde yeni gerçeklikten ve hayattan söz ediyoruz. Eski alışkanlıklarımız değişti. Sadece ülkemizde değil yurtdışındaki firmalar da uzun vadeli planlarını buna göre yapmaya çalışıyorlar. Sonuçta, risk sadece virüsün getirdiği sosyal gerçeklikleri değil; öngörülemeyen unsurları da içeriyor. Dolaysıyla firmalar hem temkinli davranıyor hem işbirliklerini geliştirmeye çalışıyorlar.”
YÖNETİM DOKTORU
Tavşancı, bu noktada danışmanlık hizmeti almanın önemli olduğunu savundu, “Firma olarak yaptığınız iş ve işlemlerde belli aşamaları takip etmeniz; kriz yönetiminde ise profesyonel destek almanız gerekiyor. Çünkü, eskisi gibi bir dünyada yaşamıyoruz. Her şey çok kritik öneme sahip ve belirsizliği asla kabul etmiyor. Uzaktan çalışma kavramının tartışıldığı; bununla ilgili mevzuata ve altyapıya odaklanıldığı bir dönemde, değişime ayak uydurmanız gerekiyor. Biz, GrowX Yönetim Doktoru markası ile işletmelerin ihtiyaç duyduğu konularda özel çözümler sunuyoruz. Sadece kısa vadeli kar odaklı çalışmaları değil; firmanın, sektörün ve ülkenin kazanacağı sürdürülebilir bir büyüme ve gelişim modeli paydaşlarımıza sunmaya çalıyoruz” dedi. HÜRRİYET / İZMİR
10 BİN KM YOL KAT ETTİK
ŞİRKET olarak küresel felaketin yaşandığı bir dönemde büyüme perspektifini ortaya koyduklarını vurgulayan Tavşancı, “Son altı ayda yüzde 180 oranında bir iş performansı yakaladık ki bu rakam, büyük umutlarla kucakladığımız 2022’de bize referans oldu. Hizmet verdiğimiz danışmanlık, eğitim ve mentorluk alanlarında mart ayı için rezervasyonumuz dahi kalmadı. Kurda yaşanan gelişmelere rağmen firmaların yoğun ilgisi; 13 kişiden oluşan danışman kadromuzu ve tabi ki yönetimimizi mutlu etti. Türkiye’nin hemen her noktasına odaklandık. Yüz yüze çalışmalar yapmak için geçtiğimiz haziran ayından bu yana yaklaşık 10 bin kilometre yol kat ettik. Şu anda Antalya, Ankara, Bursa, Denizli, İstanbul, İzmir, Konya ve Sakarya’daki paydaşlarımızla aktif olarak çalışıyoruz. Hedefimiz Türkiye’nin en iyi 10 yönetim danışmanlığı markalarından birisi olmak” dedi.
SÖYLEŞİ ZİNCİRİ
HER ay farklı konu ve konukların yer aldığı online ‘GrowX Talks’ başlıklı söyleyişi başlattıklarını aktaran Tavşancı, “Bu toplantılarımızın ilkinde sürdürülebilirlik, ikincisinde dalgalı kurun iş yaşamına etkilerini, üçüncüsünde ise pandemide liderlik uygulamalarını konuştuk. Şubat ayı söyleşimizin konusu da ‘anlam odaklı büyüme’ oldu. Ayrıca sosyal sorumluluk misyonumuz çerçevesinde; GrowX CRS seminerleriyle üniversite öğrencileriyle buluşmaya da başladık. Öğretim ve araştırma faaliyetleriyle iç içe olmak, bilimin ve tabi ki bu sürecin bir parçası. Dolayısıyla burada da dinamik olmaya gayret ediyoruz” diye konuştu.