Poyraz'a müşteri memnuniyeti ödülü

Güncelleme Tarihi:

Poyraza müşteri memnuniyeti ödülü
Oluşturulma Tarihi: Mart 03, 2017 12:22

Poyraz'a müşteri memnuniyeti ödülü

Haberin Devamı

İZMİR'deki otomotiv firmalarından Poyraz Otomotiv, Türkiye'deki 72 Fiat bayisi arasından 2016 yılı müşteri memnuniyetinde birincilik ödülüne layık görüldü.
Poyraz Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Selami Özpoyraz alınan ödülden dolayı mutlu olduklarını belirterek, "Poyraz Otomotiv 2017 performansı yeni yılın 2 ayında da aynı başarı grafiğini sürdürüyor. Önümüzdeki yılda da yeni başarılara imza atacak başarılı bir ekibimiz var" dedi. Ekip ile özverili çalışmanın meyvelerini topladıklarını dile getiren Özpoyraz, "Müşteri memnuniyetinin ne kadar önemli olduğunun bilincindeyiz. Sektörümüzde diğer sektörlerde olduğu gibi rakip firma ve rakip modeller oldukça fazla. Pazar payından daha fazla pay sahibi olmak için, rakiplere karşı fark yaratmak gerekiyor. Müşterilerimizi güler yüzle karşılamamız, çözüm odaklı olabilmemiz bizi müşteri memnuniyetindeki birinciliğe götürdü. Biz müşteri memnuniyetini ekip olarak işten çok yaşam tarzı olarak benimsedik. 2017 yılının ilk 2 ayında da bu alanda en yüksek orana sahibiz. Bu yıl da bu konuda başarılı olmak için çalışıyoruz" diye konuştu.
Poyraz otomotive gelen her müşterinin en üst düzeyde karşılandığını ifade eden Özpoyraz, "Satış, teslimat ve satış sonrası memnuniyetine kadar süreci en iyi şekilde yönetiyoruz. Müşteriyi tanımak, değer vermek ve ihtiyaçlarını belirlemek müşteriyi memnun etmektir. Ve bazen küçük sürpriz hediyelerle müşterilerimizin karşılarına çıkarak, akıllarında güzel bir anı bırakıyoruz" dedi.

İZMİR, (DHA)
FOTOĞRAF

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!