Güncelleme Tarihi:
RE-MAX Fresh Ofisi’nde gayrimenkul danışmanlığı yapan Sinan Şensivas, yüksek teknoloji ürünlerinin satışında kullanılan pazarlama tekniklerini emlak sektörüne entegre ederek, potansiyel alıcılara daha hızlı ulaştığını belirtiyor. Şensivas “Ayrıca, Tekinalp HMB Holding tarafından yapılan Çeşme’de 10 villadan oluşan Paşalimanı Evleri projesinin satışını gerçekleştiren tek yetkili danışman firmayız. Projenin satışını Mimar Onur Bayazıt ile birlikte yönetiyoruz. Onur Bayazıt’ın teknik bilgisi ile alıcılarımızın ihtiyaçlarını çok daha iyi yönlendiriyor ve cevaplıyoruz” dedi.
BELİRLİ BİR KİTLEYE
Yarımada bölgesinde gayrimenkul danışmanı olarak hizmet veren Sinan Şensivas özel projelerin satışını gerçekleştirdiklerini belirterek, “Bu mülklerin satışı belirli bir kitleye yapılıyor. Gelişen teknolojiyi kullanarak, zamanın şartlarına göre pazarlama şeklimizi de değiştiriyor ve geliştiriyoruz” diyerek, potansiyel alıcılara ulaşmak için elde edilen verilerin doğru kullanılmasını önemsediklerini anlattı, şunları söyledi: “Veriyi doğru kullanabiliyor çok olmak önemli. Proje ile ilgilenebilecek alıcıları projeye çekmek ancak doğru hedef kitleye, doğru pazarlama yapılmasıyla mümkün olacaktır. Ayrıca 7/24 ulaşılabilir olmanız da önemli noktalardan biri. Müşteri size telefon açtığında, e-posta attığında, WhatsApp’tan mesaj gönderdiğinde anında ulaşabilmek ister. Biz neredeyse 7x24 ulaşılabilir olmayı bütün ekibimizle birlikte başardık.”
SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMI
Şubat ayında Çeşme Paşalimanı Evleri projesinin satışı için yetki aldıklarını belirten Şensivas, “Bu proje için 6 ayda 30’dan fazla video ürettik. Sosyal medyada sayısız içerik paylaştık. Yazılı basına reklam verdik. Şunu gördük ki videolar bizim için 7 gün 24 saat çalışıyor ve potansiyel alıcımız, video da merak ettiği tüm soruların cevaplarını alıyor” dedi.
PAŞALİMANI’NDA SON 4 VİLLA
ÇEŞME’nin en değerli mevkilerinden Pașalimanı’nda konumlanan Tekinalp HMB Holding tarafından hazırlanan projede 10 adet ikiz villa bulunduğunu belirten Sinan Şensivas, “Șahane bir mimari tasarımla şekillenen villalar; özel havuza, bahçe ve otoparka sahip. Yepyeni ve lüks bir yașam stili sunmak için yaratılan projede, doğayı, denizi ve huzuru bulacak, ilk görüște buraya ait olduğunuzu hissedeceksiniz. Tüm villalarımız özel yüzme havuzu, bahçe, otopark ve deniz manzarasına sahip. Proje yoğun ilgi ile karşılandı ve son 4 villa yeni sahibini bekliyor” dedi.
HER KONUTA ÖZEL VİDEO
VİDEO prodüksiyonun, pazarlamanın bel kemiğini oluşturduğunu belirten Sinan Şensivas, şöyle devam etti: “Projedeki her gayrimenkul için ayrı video üretiyoruz. Çünkü her ne kadar planları, oda şekilleri aynı olsa da her konut ayrı bir konumda ve her biri farklı manzaraya sahip. Güneşin doğuş ve batış yerleri arasında farklar var. Ayrıca her kullanıcı evle ilgili farklı bir konuyu merak ediyor. Müşterilerimizin bu isteklerine yönelik özel videolar hazırlıyoruz. Diğer yandan pandemi döneminde ilk uzaktan sunumumuzu WhatsApp üzerinden gerçekleştirdik. Ancak bağlantı kalitesi düşük olduğu için sonrasında televizyon canlı yayınlarında kullanılan broadcast teknolojileri de kullanmaya başladık.
EVLERİN
ÖZELLİKLERİ
¡ Sağlam ve özgün mimari
¡ Estetik ve yüksek yalıtım özelliği
tașıyan ithal cephe kaplamaları
¡ Özel tasarım Pivot Çelik Kapı
sistemleri
¡ Şık, seçkin ve sağlıklı doğal ahşap
materyal kullanımı
¡ Cephe tasarımını bütünleyen iç
mekan ve mutfak tasarımları
¡ Franke markalı ankastre ürünler
¡ Doğal ahşap kaplamalı merdivenler
¡ İç mekan tasarıma yakışan ahşap
detay materyalleri
¡ Mermer hakimiyetinde banyo genel
görünümü
¡ Kullanımda konforu fark ettirecek
mutfak, banyo ve giyinme dolapları
¡ Tüm odalarda giyinme dolapları
¡ Gizli tavan merkezi klima sistemi
¡ Akıllı ev otomasyon ve güvenlik
sistemleri
¡ Vitello markalı bahçe mobilyaları
¡ Tropikal tasarım detaylarına sahip
peyzaj tasarımları