Güncelleme Tarihi:
Firma, ‘Hedef Gerçekleştirme Performansı ve Müşteri Memnuniyeti Kalite Ödülü’ dallarında Türkiye birinciliği elde etti. Satış, servis, yedek parça, sigorta ve kurumsal ikinci el alanlarında hizmet verdiklerini dile getiren Egem Genel Müdürü Zerrin Kalay, Opel’in Türkiye çapında verdiği en büyük 3 ödülü elde etmenin gururunu yaşadıklarını belirtti.
EKİP ÇALIŞMASININ ÜRÜNÜ
Kalay, “Türkiye’nin dört bir yanındaki bayilerin arasından sıyrılarak çok önemli ödüllere sahip olduk. Bu başarılar bizim kent ekonomisine ve markasına kattığımız değeri gösteriyor. Sadece İzmirli’ye değil Türkiye’nin dört bir yanından insana hizmet veriyor, tercih edilen bir firma olmak için çalışıyoruz. Başarıyı özverili ekip çalışmasına borçluyuz. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyoruz. Bizi tercih eden her misafirimize, bu tercihlerinde ne kadar haklı olduklarını göstermek için tüm çalışanlarımızla emek veriyoruz” dedi.