Güncelleme Tarihi:
İZMİR'in Çeşme ilçesi Çiftlikköy Sepetçik Koyu'ndaki Dilaila Beach'de Mektepli Tasarım'ın geleneksel basın buluşması gerçekleştirildi.
17 yıldan bu yana sektörde faaliyet gösteren Mektepli Tasarım, İzmirli basın mensupları ve reklam sektörünün temsilcilerini biraraya getirdi. Sektörün en önemli kanallarından biri olan yazılı medya alanında ulusal ve bölgesel olarak sektöre yön verenlerin bir araya geldiği toplantıda konuşan Mektepli Tasarım Başkanı Arzum Karanfilci, yaşanan sorunların giderilmesi ve sektörün geleceği adına yaptıkları görüş alışverişinin çok önemli olduğuna dikkat çekti. Yazılı, görsel ve internet medyasının reklam veren ve ajanslar açısından büyük önem taşıdığını vurgulayan Karanfilci, müşterilerinin görsel basına karşı inanç eksikliği yaşamaya başladığını ifade etti. Karanfilci, "Sosyal medya ve dijitalde yayınlanan reklamların daha fazla kitleye ulaştığına dair bir algı var. Bu sebepten dolayı görsel ve yazılı basında yayınlanan reklamlar olumsuz etkileniyor. Ancak gazeteler olmazsa olmazdır. İlk defa bu yıl yüksek bütçelere ulaştık. Dijital dönüşümü bir yara olarak görmemek gerek. Sosyal medya bence çok güçlü bir mecra, ama gazeteler ile paslaşabildiği zaman güçlü olabiliyor. Burada yapmamız gereken gazeteleri sosyal medyada daha da güçlendirmektir" diye konuştu.
Franchise sektörüne gerçekten iyi markalar kazandırdıklarını beliten Karanfilci, "Az şube ile aldığımız ama büyüyerek devam eden markalarımız var. Aldığımız markaları belli bir yere getirmeye çalışıyoruz. Bütün markalara bakış açımız budur" dedi.
Güneş ATAGÖZ / ÇEŞME (İzmir), (DHA)
FOTOĞRAF