Güncelleme Tarihi:
Medikal cihaz, ekipman ve teknolojilerin sergilendiği, medikal trendlerin ve bilimsel etkinliklerin takip edildiği Expomed Eurasia, dijital çözümleri fiziksel fuarın yüzyüze avantajıyla birleştirerek Hybrid+ olarak üç gün boyunca ziyaretçilerini ağırladı. İstanbul Tüyap fuar alanında 5 bini çeşitli ülkelerden olmak üzere 24 bin kişinin ziyaret ettiği fuara İzmir’den katılan BARİBOX, önemli bağlantılarla döndü.
İLGİ BÜYÜK OLDU
2018 yılında İzmir’de kurulan Baribox’ın, ortopedi sektöründe kısa sürede dikkati çekerek markasını konumlandıran ve aranılan bir firma olmayı başardığını söyleyen Genel Müdür Rıfat Günceoğlan, ülke genelinde 340 bayiye sahip olduklarını ifade etti. Fuarda beklediklerinden fazla ilgi gördüklerinin de altını çizen Günceoğlan, başta Yunanistan olmak üzere Romanya, Ürdün, Fas gibi ülkelerden gelen alıcılarla bağlantılar kurduklarını açıkladı. Türkiye’nin önemli markaları yanısıra ortopedide Baribox, terlikte ise Sherman olmak üzere kendi markalarını yarattıklarını kaydeden Sorumlu Müdür Barış Ertekin de Türkiye’de bayi sayısını artırmayı, yurt dışında kendi markalarıyla tanınır oyuncu olmayı hedeflediklerini söyledi