Güncelleme Tarihi:
Benim Adım İzmir A.Ş. tarafından 3 milyon TL yatırım yapılan İzmir Mekan Rehberi, sahip olduğu etkileşim gücü ile lezzete ve eğlenceye kolayca ulaşılmasına rehberlik ediyor. Websitesi, Mobil uygulaması, Instagram ve Tiktok hesapları ile aylık 6 milyon tekil kullanıcıya ulaşan İzmir Mekan Rehberi sahip olduğu 8 kişilik ekibi, yazılım ve online etkileşim hizmetleri ile işletmeler için uzun vadeli ve kalıcı çözümler sunuyor. Yeme & içme konusunda markayı hedef kitleye ulaştırmak için alternatifi olmayan bir fırsat sunulduğunu belirten İzmir Mekan Rehberi kurucusu Görkem Bozkır, “Sürekli geliştirilen ve ihtiyaca göre güncellenen yazılımsal özellikleri sayesinde istenilen arama motoru ve sosyal ağlarda ürün tanıtımı ve kampanyalar için rahatça kullanabileceğiniz bir sistem olarak öne çıkıyor” dedi.