İZBAN’a büyük yatırım

Güncelleme Tarihi:

İZBAN’a büyük yatırım
Oluşturulma Tarihi: Mart 15, 2022 05:56

İZBAN reklam ihalesini kazanan City Online A.Ş., raylı sistemde tamamı dijitalden oluşan networkü reklam verenlerle buluşturdu. Bu yatırımla, hızın önem kazandığı günümüzde reklam verenler kampanyalarını anlık olarak yayımlayabilecek. City Online A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ersin İlhan ve Yönetim Kurulu Üyesi Ülker Er İlhan, 20 yılı aşan sektör deneyimleriyle indoor reklamcılığa yeni bir soluk getirdiklerini söyledi. Dünyadaki sektörel gelişmeleri yakından izlediklerini, şirket bünyesindeki AR-GE biriminin etkili raporlama sistemiyle ölçümleme yaptıklarını belirten Ersin İlhan, şu bilgileri aktardı:

Haberin Devamı

İZBAN’a büyük yatırım


YAPAY ZEKAYA UYUMLU
“City Online A.Ş. olarak dijital ekranlarda piyasanın dünya markası Samsung’un monitörlerini kullanarak evlerdeki TV görüntüsünden çok daha yüksek kalitede yayın yapıyoruz. Dijital yatırımımız, 180 adet dijital raket, 20 adet 6 metrekare 3.9 pixel LED ekran, 22 metrekare SmartWall ekranlarla 20 milyon lira. Dijital ekranlar yapay zekaya uyum sağlayacak özellikte üretildi. İZBAN’da dijital network dışında marka özelinde üretim de yapıyoruz. Markaya özel renk, logo, vitrin, üç boyutlu tasarım ya da sabit statik ürünlerimizi müşterimizin tercih etiği istasyona konumlandırıyoruz. Reklam verenlerin kampanyalarını operasyon ve baskı maliyeti olmadan anlık olarak değiştirebilmelerine, raporlama sistemiyle de kampanya erişimini ölçümlemelerine yardımcı oluyoruz.” HÜRRİYET / İZMİ

Haberin Devamı


HIZLI ÇÖZÜM SAĞLIYOR

136 kilometre uzunluğundaki İZBAN’da günlük ortalama 250 bin yolcu taşındığını kaydeden Ülker Er İlhan, şöyle devam etti:
“Reklam veren, yüksek erişim, uygun fiyat, hızlı operasyonla aksiyon almak ister. İZBAN tüm bu istekleri karşılayan mecra. İzmir’de toplu ulaşımının can damarı. İstasyonlarda bekleme süresi olduğundan reklamları izleme süresi de yüksek. Marka dilediği mesajı hedef kitlesine ulaştırabiliyor. Ürünler dijital olduğu için baskı, montaj, lojistik ve operasyon bedeli olmuyor. Yayında olan bir markanın stoğu bittiğinde ya da revize etmesi gereken içerik olduğunda dakikalar içinde aksiyon alınabiliyor. Tüm reklamlar operasyon merkezinden tek bir tuşla değiştirilebiliyor. İZBAN’da markalar aradığı çözümlere hızlı ulaşıyor.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!