İlk adım İzmir'den

Güncelleme Tarihi:

İlk adım İzmirden
Oluşturulma Tarihi: Eylül 28, 2017 16:06

Anadolu işletmelerine ilham olma hedefiyle düzenlenen ‘Anadolu Markaları’projesinde yeni dönemin ilk organizasyonu İzmir’de gerçekleştirildi.

Haberin Devamı

Anadolu Markaları, İzmir’in önde gelen markalarıyla KOBİ’leri bir araya getirdi. Capital ve Ekonomist dergilerinin öncülüğünde, Vodafone Türkiye ve Fibabanka ana sponsorluğunda hayata geçirilen ‘Anadolu Markaları’, Büyük Efes Swissotel İzmir’de yapıldı.

İzmir’in en büyük markalarının başarı hikayelerini anlatarak KOBİ’lere dijitalleşen dünyada fark yaratmanın yollarının gösterildiği etkinlikte, KOBİ’lere Vodafone Red Academy tarafından ‘İşinizi Dijital Dönüşümle Büyütün’ başlıklı sertifika eğitimi de verildi. Gaziantep, Adana ve Kayseri’de devam edecek olan etkinlikler serisiyle Anadolu işletmelerine, dijitalleşen dünyada fark yaratması sürecinde rehberlik edilmesi hedefleniyor.


Önemli bir kaldıraç
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Şahin, Yarına Hazırım Platformu’nda İzmir’deki şirketlerin dijitalleşme haritasını çıkardıklarını paylaşarak, “İzmir’in dijitalleşme endeksinin yüzde 52 ile Türkiye’nin ortalamasına yakın olduğunu gördük. İzmir’deki ‘yarına hazır’ işletmelerin sayısının artırılması, kuşkusuz Türkiye’nin dijitalleşme skorunun yükselmesinde de önemli bir kaldıraç görevi üstlenecek. Bu kapsamda Anadolu Markaları etkinliği ile İzmir’deki KOBİ’lerin dijitalleşmede yerini alması ve uluslararası pazarlarda aktif faaliyet göstermesi yolunda önemli bir sinerji yarattığımıza inanıyoruz” ifadesini kullandı.

Haberin Devamı


Geleceğe taşıyacak kent
Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar şunları söyledi: Anadolu Markaları projesinde yeni dönemin ilk organizasyonunun İzmir’de gerçekleştirilmesini çok önemsediğini ifade eden Ege Bölgesi Sanayi Odası Başkanı Ender Yorgancılar ise, “Çünkü, İzmir mevcut potansiyeli, sanayideki yeri, üniversiteleri, teknokentleri, yükselen sektörleri ile Türkiye’yi geleceğe taşıyacak illerin başında geliyor. Son yıllarda beyin göçünde ilk sırada yer alması da nitelikli iş gücüyle İzmir’in dijital dönüşüme en kolay adapte olabilecek şehirlerden biri olduğunu ispatlıyor” dedi.

EN ÖNEMLİ MARKA

EN önemli gördükleri markanın ‘İzmir’ olduğunu belirten İzmir Ticaret Odası Başkanı Ekrem Demirtaş, “Devamlı olarak İzmir markasına yatırım yapıyoruz. İTO olarak 2009’da marka şehir çalışması yaptık. Bir logo yarattık, slogan olarak da ‘Yaşanacak Şehir’ sloganını belirledik. Ayrıca Odamız çatısı altında; üyelerimize patent, marka tescil sürecinde danışmanlık hizmeti veriyoruz. Girişimcilere ve yenilikçi projelere destek veriyor, ürünlerimize sahip çıkıyoruz. İzmir Lokması ve İzmir Şambalisi gibi ürünlerimiz için coğrafi işaretleri aldık. İzmir Kumrusu, İzmir Tulumu ve İzmir Boyozu için de coğrafi işaret başvurumuzu yaptık. İzmir Büyükşehir Belediyesi ile İzmir Turizm Tanıtım Vakfı çatısı altında kentimizi tanıtıyoruz, bu seneki sloganımız da ‘İzmir’e Doyamazsın’ oldu” görüşünü paylaştı.

YÖN VERENLER

Haberin Devamı

ANADOLU Markaları İzmir toplantısı, Yaşar Holding İcra Başkanı Dr. Mehmet Aktaş, Sun Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Ünlütürk, İnci Holding Yönetim Kurulu Üyesi Perihan İnci ve Folkart Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak’ın konuşmacı olarak katılarak başarı hikayelerini paylaştıkları ‘İzmir’e Yön Verenler’ paneliyle son buldu.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!