Hedefi dünya markası olmak

Güncelleme Tarihi:

Hedefi dünya markası olmak
Oluşturulma Tarihi: Kasım 26, 2022 15:44

2010 yapı sektörüne giren Uğur ve Volkan Uray kardeşler, 2020’de kurdukları Yapıset A.Ş.’nin İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi’nde 18 bin metrekare kapalısi kapalı olmak üzere toplam 25 bin metrekare alanda ürettiği yapı ürünleri, Türkiye’den olduğu kadar yurt dışından da yoğun talep alıyor.

Haberin Devamı


‘Navtex’ markası ile yeni reklam kampanyasına başlayan Yapıset’in Mixser’ ve ‘Stock’ markalı ürünleri de sektörün beğenilen markaları arasında yer alıyor. Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Uray, hedeflerinin önce Türkiye sonra ise tüm dünyada tanınan bir marka olmayı hedeflediklerini söyledi.

6 FARKLI KATEGORİDE ÜRETİM
Yapıset A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Uray, yapı sektörüne 2010 yılında girip, perakende ve toptan olarak satış yaptıklarının altını çizerek, şöyle anlattı:
“2020 yılında İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan fabrikamızda üretime başladık. Yapı sektörünün en kapsamlı üretim tesislerinden biriyiz. 6 farklı kategoride üretim yapıyoruz. Birbirini destekleyici ürünler üretiyoruz. Karbonlu ve beyaz straforlar üretiyoruz. Yerden ısıtma straforlarımız var. Ambalaj üzerine straforlarımız var. Yapı kimyasalları üretiyoruz. Teknik ve sıvı grup olmak üzere tüm destekleyici ürün gruplarında üretim yapıyoruz. Boya üretimimiz var. Özel teknolojik boyalarda var. İnşaat grubu boyalarımız da var. İç cephe boyaları, dış cephe boyaları gibi çeşitli boyalarımızı üretiyoruz. Piyasanın gereksinim duyduğu havuz boyaları, nem boyaları, yanmaz boyalar, fayans boyaları üretimimiz mevcut. Ayrıca galvaniz saçtan profil ve mebran üretimi gibi, fabrikamızda birçok ürün grubunda üretim devam ediyor. Ar-Ge ve makine parkuru çalışmalarına başladığımız yeni ürünlerimiz de olacak. Derz üreteceğiz. Boya grubunu çeşitlendireceğiz. Drenaj levha üretimlerimiz başlayacak.”

Haberin Devamı

Hedefi dünya markası olmak

81 ŞEHİRE ULAŞACAĞIZ
Türkiye’nin tüm şehirlerine ulaşmayı hedeflediklerini belirten Uğur Uray, “Yeni ürünlerle ve kapasitemizle bu hedefimize ulaşacağız. Şu anda ülkenin yüzde 70’inde varız. Anlaşmalarımız ve görüşmelerimiz devam ediyor. Yakın zamanda bayi altyapımızın tüm illere ulaşacak seviyeye gelmesini planlıyoruz” diye konuştu.

İHRACATTA
EMİN ADIMLAR
“İhracata başladık diyebiliriz. Kuzey Irak, Gürcistan, Macaristan Bulgaristan, Afrika ülkeleri, İsrail, Mısır, Hollanda, Romanya, Amerika, İngiltere, Fransa gibi ülkelerin bazılarına ürünlerimizi gönderdik bazılarına da göndermek üzereyiz. Yurtdışından yoğun talep alıyoruz. 2023 yılı ortasında İstanbul’da dış ticaret ofisimizi açacağız. Kapasitemizi büyütüyoruz. İç Anadolu ve Marmara’ya da üretim tesisleri açacağız.”

Haberin Devamı

Hedefi dünya markası olmak

CENGİZ KURTOĞLU İLE
NAVTEX KAMPANYASI
Yapıset A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi Volkan Uray, “Cengiz Kurtoğlu ile reklam filmimiz yayınlara başladı. Reklamlarla tüm Türkiye’ye sesimizi duyurmak istiyoruz. Cengiz Kurtoğlu gibi müzik dünyasının duayen bir ismi ile çalışmaktan mutluluk duyuyoruz.Navtex markamız için çekilen reklam filmiyle ilgili çok olumlu geri dönüşler aldık. Doğru bir kampanya yaptık” dedi.

Hedefi dünya markası olmak

AR-GE ÇALIŞMASI
HIZLA SÜRÜYOR
“Yeni ürünler için Ar-Ge çalışmalarımıza devam ediyoruz. 2025 yılına kadar ulusal bir marka olmayı hedefliyoruz. 2025 yılından itibaren de dünya markası olmak istiyoruz. Rusya’da, Avrupa’da ve Afrika’da dış ticaret ofislerimizi açacağız. İzmir’de yeni bir ürünler ilgili fabrikamızı açacağız. Yeni ürünlerle ilgili çalışmalarımız olacak. Makine parkımızı ikiye katlayacağız. Tüm kalite testlerimizi kendi bünyemizde yapabiliyoruz. Ar-Ge’ye yönelik yeni laboratuvar kuracağız.”

Haberin Devamı

Hedefi dünya markası olmak

İŞİNİ SEVMEK, ÇOK
ÇALIŞMAK VE CESARET
“Ülkemize, işimize. vatanımıza aşığız. Güzel şeyler yapmak istiyoruz. Dededen ticaretin içindeyiz. Başarının bir sırrı yoktur. İşine aşık olmak, çalışmak ve cesaret başarının kurallarındandır. Memleket sevgimiz çok fazla. Yurtdışında tanınan bir marka olmak istiyoruz. Bu bizim için bir onur kaynağı olacak. Markamızı ileri götürmek için çalışıyoruz. Krizlerden korkmuyoruz. Günün koşullarını takip ediyoruz. Ekonomik koşullara göre tedbirler alıyoruz. Pandemide durmadık çalıştık. Yatırımlara devam ediyoruz. Hayat devam ediyor. Bizde devam ediyoruz. Çalışıyoruz. Sahadayız. Sahanın nabzını tutuyoruz. Sevginin olduğu yerde her zaman başarı olur. İşimizi, çalışanlarımızı, fabrikamızı, makinelerimizi seviyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!