Google, İzmirlilerle İTO'da buluştu

Güncelleme Tarihi:

Google, İzmirlilerle İTOda buluştu
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 09, 2017 11:58

Google, İzmirlilerle İTO'da buluştu

Haberin Devamı

TÜRKİYE’nin AR-GE Merkezi olan tek AdWords ajansı AdresGezgini, Google Partner Türkiye ve İdeaSoft iş birliğiyle “Google, İzmir ile Ticaret Odası’nda Buluşuyor" adıyla bir etkinlik gerçekleştirdi.

Google AdWords Premier Partneri de olan Türkiye’nin en önemli bilişim şirketlerinden biri konumundaki AdresGezgini’nin düzenlediği etkinlik kapsamında İzmir Ticaret Odası Konferans Salonu’nda KOBİ’lerin internet ile ilişkileri, e-ticaret, web 3.0,sosyal medya, e-reklam, ve internet üzerinden pazarlama teknikleri üzerine bir dizi sunum yapıldı. İnternet reklamlarının bir çok parametreye sahip olduğunu belirten AdresGezgini AR-GE Teknik Ekip & Yönetim Kurulu Başkanı Dr.Bora Mocan, “İnterneti bilinçli kullanan her zaman kazanır. En doğru ve verimli internet kullanımı için profesyonel destek almak, finans açısından e-ticaret yatırımcısına en büyük katkıyı sağlar" dedi. İzmir Ticaret Odası’nda yapılan “Google, İzmir ile Ticaret Odası’nda Buluşuyor" etkinliğinde ilk olarak “Online Tüketici Davranışları ve Değerli Anları Sahiplenmek" sunumuyla Dijital Strateji ve Pazarlama Uzmanı Özgür Deniz Aydın söz aldı. Günümüz internet alışkanlıklarının çok farklılaştığını ve büyüdüğünü belirten Aydın, dial-up bağlantılardan geldiğimiz günümüzde artık 35 yaş altındaki internet kullanıcılarının yüzde 80’inin merak ettikleri her konuda bir YouTube videosu bulabileceğini düşündüğünü belirtti. AdresGezgini Veri Analiz Uzmanı Samet Salık, “Google Reklamları Nasıl Çalışır?" başlıklı sunum yaparken, Veri Analiz Ekibi Takım Lideri Ayça Erdoğan’ın “Görüntülü Reklamlar & YouTube'daki Fırsatlar" başlıklı sunumu ile dikkat çekti. .

"AJANS HİZMETİ ALMAK İLK ADIM OLMALI"

AR-GE Teknik Ekip & Yönetim Kurulu Başkanı Dr.Bora Mocan’da “Dijital Pazarlamada Mühendislik Yaklaşımları ve Akıllı Reklamlar" sunumunda Google reklamlarında iyi bir ajanstan hizmet almanın önemine değinerek profesyonel yardım ile internet reklamları için harcanacak paranın doğru orantılı olarak azalacağına dikkat çekti. Sonrasında sırasıyla “Web 3.0 ile Yeni Nesil İnternet" başlıklı sunumunu ile AR-GE Yazılım Geliştirme Müdürü Mahir Sümer ve "E-ticarette Özel Çözümler ve Kazanç Matematiği" sunumuyla IdeaSoft İş Geliştirme Müdürü Eray Şentürk kürsüye geldi. Sümer özellikle Web 3.0 ile kişiye özel internet kullanımının yeni dönemin en önemli internet yaklaşımı olacağına dikkat çekti.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!