Gilda Mücevher, moda markası olma yolunda

Güncelleme Tarihi:

Gilda Mücevher, moda markası olma yolunda
Oluşturulma Tarihi: Kasım 28, 2023 08:32

Seçkin mücevher markası Gilda ile ilgili planlarını anlatan Enis Gezmez’in en büyük planıonu bir moda markasıhaline getirmek. Hedefteçanta, ayakkabı, cüzdan gibi aksesuarlardanoluşan koleksiyonlar dahazırlamak var.

Haberin Devamı

YARIM asırdan uzun süredir mücevher sektöründe faaliyet gösteren Gradiva’nın 50 yılı aşkın tecrübesi ve pırlanta uzmanlığından doğan Gilda Fine Jewelry, Gradiva’nın yüksek mücevherde elde ettiği başarıyı, başta günlük kullanıma uygun lüks mücevherlere ardından da aksesuarlara taşıyarak bir moda markası olma yolunda ilerlemeyi hedefliyor. Gezmez Ailesi, mücevher sektöründeki faaliyetlerine dede Ali Gezmez’in 1969 yılında Uçak Mücevher markasını İzmir’de kurması ile başladı. Oğul Haluk Gezmez, Uçak Mücevher’i geliştirerek, Gradiva Mücevher’i kurdu. Tasarladığı özel pırlanta koleksiyonları ve kazandığı yüksek itibar ile Gradiva adını Türkiye’nin en güvenilir mücevher markaları arasına yazdırdı. Torun Enis Gezmez, aile geleneği olan mücevherciliği Türkiye dışına taşımaya karar verdi ve yepyeni bir mücevher markası olan Gilda Fine Jewelry (i.e. Gilda by Gradiva)’yı Toronto’da kurdu.

Haberin Devamı

Gilda Mücevher, moda markası olma yolunda

YAKINDAN TAKİP EDİYOR

Gilda Fine Jewelry, pandemi döneminde temelleri atılmış bir marka. Kanada’nın Toronto Kenti’nde finans danışmanlığı yapan Enis Gezmez, bir yandan uluslararası bir firma bünyesinde çalışırken bir yandan da Gradiva Mücevher’in çalışmalarını yakından takip ediyor. Aile şirketiyle ilgili projeler geliştiren Gezmez, Türkiye dışında olması nedeniyle projelerinin hayata geçirilmesinde zorluk yaşar. Ancak pandemi nedeniyle gerçekleştirdiği İzmir seyahatini fırsata çeviren Gezmez, bu süreyi iyi değerlendirir ve Gilda Fine Jewelry (Gilda by Gradiva)’nın temellerini atar.

TORONTO’DA KURULDU

Gilda by Gradiva, ürün portfolyosu ve çeşitliliği bakımından online ticarete uygun bir marka olarak 2021’de Toronto’da kurulur. Kurulduğu ilk günden itibaren ürünlerini dünyanın dört bir yanında satışa sunar. Zarif ve minimal tasarım çizgisi, sade ve gündelik kullanıma uygun mücevher portfolyosu ile başta Amerika ve Avrupa olmak üzere adını tüm dünyada duyurmaya başlar. Lansman döneminde birbirinden farklı koleksiyonlar tasarladıklarını belirten Gezmez, “Bunların içinde sürekliliği olduğuna inandığımız üç ana koleksiyonumuz var. Bunlar Eternal Charm, Endless Summer ve Joy. Diğerleri kapsül koleksiyonlarımız olarak hayata geçti. Koleksiyonlarımızın sürekliliğine müşterilerimizin ilgisine ve talebine bağlı olarak karar veriyoruz” dedi.

Haberin Devamı

YOLCULUĞU ANLATIYORUZ

Gilda by Gradiva’nın mücevherlerinde zarafet ve sadeliğin öncelikli olduğunu belirten Gezmez, “Bu özellikler Gilda’nın karakterini yansıtıyor. Ancak bunun yanı sıra daha gösterişli ve dikkat çekici olarak adlandıracağımız çizgide olan, The Odyssey gibi iconic bir koleksiyonumuz da mevcut. Bu koleksiyon mücevher severlerin kendilerini tanıma ve tamamlam yolculuğunda onlara yol gösteriyor. Ayrıca, Gilda’nın kuruluşundan itibaren izlediği yolculuğu da sembolize ediyor” dedi.

YENİ HEDEF İÇİN PLANLAMA YAPILIYOR

Enis Gezmez’in Gilda ile ilgili en büyük planı onu bir moda markası haline getirmek. Mücevherin yanı sıra, çanta, ayakkabı, cüzdan gibi aksesuarlardan oluşan koleksiyonlar da hazırlamak. Bu hedefe yönelik planlamalar yapan Gezmez, yeni tasarım ekipleri kurmak istiyor. Bu sürecin sonunda, bugün dünyanın çeşitli yerlerindeki “cornerlarda” mücevher ürünü satan Gilda markası, ürün portfolyosunu genişletip kendi mağazalarını da açarak yepyeni bir yolculuğa hazırlanıyor.

Haberin Devamı


ONLİNE ALIŞVERİŞ İMKANI

Gilda Fine Jewelry (Gilda by Gradiva) ürünlerinin internet satışının yanı sıra Gradiva mağazalarında da listelendiğini hatırlatan Gezmez, satış stratejileri ve hedefleriyle ilgili şu bilgileri verdi; “Gilda ile önceliğimiz online satışlarımız. Ancak tabii ki Gilda markalı ürünlerimiz Gradiva mağazalarımızda da yer alıyor ve olmaya devam edecek. Yurtdışında farklı sektörlere ait markaların mağazalarında Gilda ‘cornerları’ açtık, bunları arttırma hedefimiz var. Çeşitli mağazalarda, ‘trunk show’lar’ yaptık ve planlı aktivitelere dahil olduk. Bu doğrultuda çalışmalarımıza devam ediyoruz. 2025 yılına kadar yurtdışında 10 ‘corner’da’ yer almak istiyoruz. Bu süreçte Gradiva’nın da toplam beş mağazaya ulaşma hedefi var. Gilda ürünlerimiz ile yeni açılacak Gradiva mağazalarında yerimizi almayı hedefliyoruz. Yeni Gradiva mağazalarında Gilda’ya özel ayrı bir bölüm olmasını öngörüyoruz.”

Haberin Devamı

MESLEĞİN İÇİNE DOĞDUM

Finans ve pazarlama konusunda eğitim alan ve profesyonel meslek hayatını yönetim danışmanlığı yaparak sürdüren Enis Gezmez, aile mesleği olan mücevhere neden ilgi duyduğunu da şöyle açıklıyor; “Ben bu mesleğin içine doğdum, içinde büyüdüm aslında. Detaylara, estetiğe, yaratıcılığa ve tasarıma ilgim çok yüksek. Mücevher, doğası gereği bu özelliklerden beslenen bir ürün. Profesyonel tecrübem aile şirketimiz ile doğru bir zamanda kesişti. Gradiva’nın mücevher tasarımı ve üretimi konusunda oturmuş bir alt yapısı, kendi üretim merkezi ve ekibi var. Tüm bu faktörler bir araya geldiğinde Gilda’nın yepyeni bir marka olarak doğuşu hazırlandı ve hızlandı.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!