Güncelleme Tarihi:
18 yaşından bu yana internet üzerinde farklı projelerde girişimlerde bulunan, 1993 Denizli doğumlu Emre Ulam, Forevershoppers projesi ile Amerika'ya açıldı. Projeye ilgi her geçen gün artıyor.
Genç girişimci Emre Ulam’ın 2020 yılında hayata geçirdiği startup projesi Forevershoppers sağlam adımlarla ve özellikle Amerika pazarında hızla ilerliyor. 500'den fazla global marka ile anlaşmalı olan projeye her gün yeni bir mağaza eklenerek ürün ve hizmet çeşitliliği artıyor. Forevershoppers projesini sosyal medya kanalları ve internet üzerinden yakından takip eden son kullanıcılar dünya çapında tanınan marka ve mağazaların ürün ve hizmetleri için indirim kuponlarından ücretsiz olarak yararlanabiliyorlar. Seyahat, moda, teknoloji, yemek, eğlence gibi sektörlerdeki yüzlerce tanınmış ve popüler marka ile anlaşmalı olan Forevershoppers, 500’den fazla marka ile anlaşmalı olmasının yanı sıra her gün yeni bir marka ile anlaşarak ağını genişletmeye devam ediyor. İhtiyacı olan ürün ya da hizmeti, takip eden ve satın almak isteyen kişiler Forevershoppers sitesinden ücretsiz olarak aldığı indirim kuponu ile diledikleri ürünü dünyaca ünlü bir markadan indirimli bir şekilde satın alabiliyor.
DÜNYAYA YAYILIYOR
Özellikle Amerika'da yaşayanların yoğun kullandığı indirim kuponu sistemine yeni bir soluk getiren Forevershoppers projesi, 2022 yılında Avrupa'nın farklı ülkelerinde, Birleşik Arap Emirlikleri ve Dubai gibi doğu bloğu ülkelerde de kullanıcı sayısını hızla artırıyor. Amerikalıların online alışverişlerinde kullanmayı sevdiği ve çok tercih ettiği indirim kuponlarını ücretsiz olarak ziyaretçi ve takipçileri ile buluşturan proje dünyanın farklı ülkelerinde yayılmaya hızla devam ediyor.
2023 HEDEFİ TÜRKİYE
VE AVRUPA PAZARI
DÜNYA çapında farklı online ve Startup projelere imza atan ve 2020 yılında Forevershoppers projesinin kurucusu ve CEO’su olan Ulam 2023 hedefleri arasında Türkiye ve Avrupa pazarında ilerleme ve büyüme olduğunu ifade etti. Ulam, “Forevershoppers projesine Amerika'da başlamamızın nedeni, Amerikalıların indirim kuponu kullanma alışkanlığının yoğun olması ve çok tercih edilmesi” dedi ve şöyle devam etti: “2022 yılında farklı ülkelerdeki kullanıcı sayımızı ve global marka sayımızı artırdık. 2023 yılında hedefimiz Türkiye ve Avrupa pazarında indirim kuponu kullanımını artırmak. Türkiye'de ve Avrupa'nın farklı ülkelerinde yaşayan kullanıcıların sevdikleri ve tercih ettikleri dünyaca ünlü markalardan indirimli olarak alışveriş yapmalarını sağlayacak ücretsiz indirim kuponu fırsatlarını ülkemiz insanları ile buluşturmayı hedefliyoruz.”