Fark yaratanlar deneyimlerini aktardı

Güncelleme Tarihi:

Fark yaratanlar deneyimlerini aktardı
Oluşturulma Tarihi: Mart 14, 2017 10:24

Fark yaratanlar deneyimlerini aktardı

Haberin Devamı

ÇALIŞMA yaşamında fark yaratanlar, İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) “2. İnsan Kaynakları Zirvesi" nde deneyimlerini aktardı. İnsan kaynakları yöneticileri ile öğrencilere yönelik gerçekleştirilen zirvede, OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Hugo Boss İzmir Genel Müdürü Joachim Hensch, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı Genel Müdürü Mete Meleksoy, Sahibinden.com İş Destek Genel Müdür Yardımcısı Güntulu Peker Pamuk, başarılı kariyer yaşamlarını paylaştı.

Etkinliğin açılışında konuşan İEÜ Rektörü Prof. Dr. Can Muğan, iş yaşamında fark yaratan girişimci bireyler yetiştirmeyi hedeflediklerini belirterek, “Gençlerimiz güçlü akademisyen kadromuz ve iş dünyasının deneyimli insanlarından teorik ve pratik bilginin harmanlanmış halini alıyorlar. Ardından yaptıkları stajlarında iş yaşamını deneyimliyor, taze bilgilerini pratik yaşamla daha fazla birleştiriyorlar. Onların karşısında iş yaşamında fark yaratan temsilcilerin olması en büyük kazançlarıdır. İlham alabilecekleri fark yaratan ve ülkemizin geleceğine yön veren iş liderleri deneyimlerini aktarıyor" dedi.

İEÜ İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hasan Fehmi Baklacı da, zirvede fark yaratmanın ve sürdürülebilir başarılar elde etmenin yoluna tanıklık ettiklerini söyledi. Zirveye katılan OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, ticaret hayatındaki başarılarının önemli sebebinin sosyal sorumluluk projelerinin olduğunu kaydetti. Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı Genel Müdürü Mete Meleksoy, sloganlarının ‘nitelikli eğitimin her çocuğun hakkı olduğunu’ ifade ederek, “Eğitim nitelikli ve eşitlikçi olacak. Her şeyin özü özgürlük, özgür düşünce ve ifade özgürlüğüdür. Vakfımızın temeli sevgi, ilgi, özendir ve temelinde insan vardır. Çocuk özgürdür, hayalleri için desteklenmelidir. 22 yılı geride bıraktık, 23. yılımızdayız. 70 bin gönüllüyle yılda 150 bin çocuğa ulaşıyoruz. 22 yılda 2 milyon 500 bin çocuğa ulaştık. Gönüllülerimiz çoğunlukla üniversite ve Eğitim Fakültesi öğrencileri, bu konuda da çok şanslıyız. Gönüllülerimiz öğretmenden çok birer rol model oluyor" diye konuştu.

‘TEKNOLOJİNİN GÜCÜ’

Hugo Boss İzmir Genel Müdürü Joachim Hensch de, teknolojinin sadece iş yerlerinde değil, hayata ve kıyafetlere girdiğini anlattı. Zirvede, İEÜ İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Burcu Güneri Çangarlı ve İEÜ EKOEĞİTİM Müdürü Dr. Esin Çağlayan tarafından iş yaşamında değerler ve beklentiler başlıklı online anket yapıldı. İEÜ İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Nilgün Gürkaynak moderatörlüğünde Glaxosmith Kline Tüketici Sağlığı Türkiye Genel Müdürü Sevgin İşlekel, Danone Hayat İçecek Genel Müdürü Yeşim Güra, A Bank Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Didem Çerçi, “İş Yaşamında Kadının Rolünü" tartıştı. Ford Otosan İnsan Kaynakları Müdürü Aşkın Cavaş, BK Brand Kurucusu Burcu Berker Kanber de, insan kaynaklarında fark yaratan uygulamaları aktardı.

İZMİR, (DHA)

FOTOĞRAF

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!