Güncelleme Tarihi:
MAĞAZALARININ tüketicilerin yoğun yaşadığı ve kolay ulaşabileceği yerlerde, genellikle alışveriş merkezlerinde bulunduğunu dile getiren Evidea Genel Müdürü Kazım Mavuş, “Tüketicilere, yaklaşık bin 500 metrekare büyüklüğe sahip, keyifli ve ferah mekanlarda hizmet veriyoruz. Çoğunluğu alışveriş merkezlerinde yer alan keyifli ve ferah mağazalarımız, tüketicilere, evle ilgili birçok ihtiyaçlarına tek çatı altında ulaşılabildikleri ev alışverişi deneyimi yaşatıyor” dedi. Mavuş, “Burada her şey evim için” sloganıyla bundan sonraki süreçte de Türkiye’nin önde gelen alışveriş merkezlerinde keyifli ve ferah mağazalar açmaya devam etmeyi hedeflediklerini de vurguladı
MAKUL FİYATLI ÜRÜNLER
Evidea’nın evi için alışveriş yapmak ve evine değer katmak isteyenlere kaliteli, trend ve kurulumu ustalık gerektirmeyen ürünleri makul fiyatlarla sunan, müşteri deneyimine önem veren, bulunduğu pazarı takip eden, yeni trendlere öncülük edip ilham veren bir e-ticaret sitesi ve mağazalar zinciri olduğunu belirten Genel Müdür Kazım Mavuş, ürün yelpazesinin pazardaki trendlere ve müşterilerin alışveriş tercihlerine göre belirlendiğini söyledi.
İZMİR’E ÖZEL ÖNEM VERİYORUZ
GÜÇLÜ e-ticaret kimliğine ek olarak perakende mağaza zinciriyle müşterileriyle buluştuklarını kaydeden Kazım Mavuş, “İzmir Agora mağazamızın açılışıyla birlikte 12 ilde 24 mağazada ve evidea.com’da hizmet vereceğiz. 2021 yılı sonunda 30 mağazaya, 2025 yılı sonunda 110 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
DEVAMI DA GELECEK
İzmir’deki ilk mağazalarını Westpark Outlet’te açtıklarını ifade eden Mavuş, “İkinci mağazamız Balçova Agora AVM’de açılıyor ve kısa bir süre içinde üçüncü mağazamızı Point Bornova AVM’de açacağız. İzmir, gerek yerleşik nüfusu ile gerekse alışveriş konusunda bölgenin çekim merkezi olmasından dolayı bizim için oldukça önemli bir metropol” dedi. Mavuş, İzmir’in seçkin alışveriş merkezlerinde yeni mağazalar açmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi.
MÜŞTERİLER ÇOK MEMNUN
GÜNÜMÜZDE müşterilerin, markalarla etkileşim kurmak ve onları deneyimlemek için her zamankinden daha fazla kanala sahip olduğunu hatırlatan Kazım Mavuş, “Geleneksel fiziksel mağaza ziyaretleri, e-ticaret sitesi ziyareti, mobil uygulamalar, sosyal medya, pazaryerleri gibi... İyi bir müşteri deneyimine odaklanan firmalar, müşterileri dinlemeyi birinci öncelik haline getirmeli. Biz Evidea olarak bunu başarmaya çok önem veriyoruz. Müşteri geri bildirimlerini çok önemsiyor ve bu konuya değer veriyoruz. İyi bir müşteri deneyiminin, en önemli rekabet avantajını getireceğine inanıyoruz. Evidea olarak, müşterileri ilk sıraya koymanın, sürdürülebilir başarı için en doğru yol olduğuna inanıyoruz” ifadelerini kullandı. İLETİŞİMİMİZ ÇOK GÜÇLÜ Evidea Müşteri İletişim Merkezi’nin yapıcı ve müşteri odaklı yaklaşımın en önemli halkasını oluşturduğunu da ekleyen Mavuş, şöyle devam etti: “Satın alma deneyimi ya da ürünle ilgili sorun yaşayan tüm müşterilerimiz, hafta içi ve cumartesi günü 08.00–18.00 saatleri arasında 0850 532 22 22 nolu telefondan bize ulaşabiliyor. Ayrıca müşterilerimiz, evidea.com yardım paneli üzerinden taleplerini 7-24 iletebiliyor. Müşteri İletişim Merkezimiz 24 saat içerisinde bu bildirimleri yanıtlıyor. Mağazalardan alışveriş yapan müşterilerimiz, memnun kalmadıkları ürünleri, uygun koşulları sağlaması halinde dilediği bir Evidea mağazasından kolaylıkla iade edebiliyor.”
ŞIK ve ferah mağazalarıyla keyifli bir alışveriş deneyimi sunduklarını vurgulayan Kazım Mavuş, Agora AVM’nin birinci katında açacakları yeni mağazalarına özel bir kampanya düzenlediklerini söyledi. 30 Eylül-10 Ekim tarihleri arasında geçerli olan kampanya kapsamında, her 500 TL ve üzeri alışverişe anında 100 TL indirim sunduklarını dile getiren Mavuş, kampanyanın elektrikli ev aletleri kategorisi dışındaki tüm ürünlerde geçerli olduğunu bildirdi.
USTALIK GEREKTİRMEYEN UYGUN FİYATLI ÜRÜNLER
MUTFAK, ev tekstili, ev dekorasyon, banyo, ev ve yaşam, aydınlatma, tamamlayıcı mobilya, elektrikli ev aletleri kategorilerinden oluşan geniş ürün yelpazesindeki kaliteli ve trend ürünleri uygun fiyatlarla tüketicilere sunduklarını belirten Kazım Mavuş, şu bilgileri verdi: KOLAY İADE İMKANI “Özellikle kadın müşterilerin ufak dokunuşlarla evlerinde etkili değişimler yapabildikleri, sürekli yeni ürünler görmek istedikleri kategoriler, Evidea mağazalarımızda bulunuyor. İlgili ve bilgili personelimiz, sunduğumuz hizmetin en temel parçasını oluşturuyor. Ayrıca kolay iade ve satış sonrası destek ile müşterilerimize kaygısız bir alışveriş vaat ediyoruz.”
E-TİCARET PANDEMİ SÜRECİNDE BÜYÜDÜ
KOVİD-19 pandemisinin alışveriş alışkanlıklarında önemli değişimlere yol açtığını dile getiren Evidea Genel Müdürü Kazım Mavuş, tüketicilerin mağazaların kapalı olduğu dönemlerde online kanallardan alışveriş yapmayı deneyimlediklerini söyledi. Bu vesileyle güçlü bir e-ticaret altyapısına sahip olmanın öneminin daha da iyi anlaşıldığını dile getiren Mavuş, bu eğilimin e-ticaretin toplam perakende harcamaları içindeki payını artırdığını vurguladı. EN BÜYÜK MAĞAZAMIZ Bununla birlikte Evidea olarak, evde yaşam ürünleri kategorisinde tüketicilerin görerek ve dokunarak satın alma ihtiyaçlarının devam ettiğini ve bu noktada diğer kategorilerden bir miktar ayrıştığını gözlemlediklerini vurgulayan Mavuş, şu bilgileri verdi: “E-ticaret kanalına olan inancımızla buradaki yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. E-ticaret alanında güçlü bir altyapıya ve tecrübeye sahibiz. En büyük mağazamız olarak nitelendirdiğimiz ve yüksek sayıda ziyaret alan evidea.com’un kullanıcı dostu deneyimini de sürekli geliştiriyoruz.”