Eğitim personeline liderlik semineri

Güncelleme Tarihi:

Eğitim personeline liderlik semineri
Oluşturulma Tarihi: Aralık 30, 2016 15:27

İZMİR İl Milli Eğitim Müdürlüğü, ilçe milli eğitim müdürleri ve şube müdürlerine yönelik "Liderlik ve Etkin Yöneticilik" semineri düzenledi. Hizmet kalitesini yükseltmeyi amaçlayan seminerin iletişim ve hizmet konularında da düzenlenecek.

Haberin Devamı

 

Siyaset Bilimci ve Siyasal İletişim Uzmanı Ozan Erdem'in gerçekleştirdiği seminer'e 30 ilçeden ilçe milli eğitim müdürleri ve şube müdürleri katıldı. "Liderlik ve Etkin Yöneticilik" konulu seminerin, ilerleyen günlerde iletişim ve hizmet konularını da kapsayacak şekilde devam edileceği belirtildi. Kamuda kaliteli hizmet düşüncesiyle başlatılan uygulama ile il milli eğitim müdürlüğü binasına gelen ziyaretçilerin kapıdan girdikleri andan itibaren güler yüzle karşılanması ve alışılagelmiş iletişim yöntemlerinin terk edilmesi hedefleniyor. Ayrıca yöneticiler ile personel arasındaki iletişimin güçlendirilerek öğrencilere daha iyi eğitimin sağlanacağı bir çalışma modeli oluşturulmaya çalışılıyor.

Eğitim personeline liderlik semineri

Haberin Devamı


DEĞİŞİM SEMİNERDEN ÖNCE BAŞLAMIŞ
Seminer için milli eğitim binasına geldiği andan itibaren personelde farklı bir sinerji hissettiğini belirten Ozan Erdem, "Daha önce bir çok kurumda seminer verdim. Ancak İzmir Milli Eğitim Müdürlüğü binasına girdiğim andan itibaren farklı bir iletişim olduğunu gözlemledim. Zaten kendi içlerinde bir değişim hareketi başlattıkları ortada. Seminerimiz için zemini hazır olan bu kurumda insanların bulundukları makamda efendi değil hizmetkar olarak çalışmaları gerektiği fikrini sundum" dedi. Bir şube müdürünün ziyaretçisi ile olan iletişimini inceleme fırsatı bulduğunu belirten Erdem, "Ben müdürün odasındayken kapıdan aradılar. Bir ziyaretçisi olduğunu söylediler. Kapıda sorgulamak yerine hemen makamına gönderilmesini istedi. Ziyaretçi amcamız geldiğinde direk konuya girmesine izin vermeden 'Amcacım, bir soluklan, bir çayımızı içsonra sorununa çare ararız' demesi beni çok etkiledi. Gördüm ki zaten burada kaliteli hizmet için bir potansiyel var. Benim seminerimle umarım bu potansiyelin farkına varan yöneticilerimiz ve personel daha kaliteli bir iletişimle, daha kaliteli bir hizmet sunacak" dedi.
Eğitime hizmet veren herkesin aynı iletişim dilini kullanması, taleplerin etkin şekilde karşılanabilmesi ve kurum kimliğinin oluşturulmasını amaçladıklarını belirten, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, "Milli eğitim camiası olarak bütünlük içerisinde hareket etmeliyiz. Eğitimde hızlı ve doğru hareket etmek önemli" dedi. Yahşi, öğrenci ve eğitimin sağlıktan sonra ikinci öncelik olduğunu da belirtti.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!