Güncelleme Tarihi:
TEKSTİL mühendisliği alanında doktora derecesine sahip olduğunu, eşi Osman Dursun’un ise mühendislik lisansından sonra işletme yüksek lisansını tamamladığını dile getiren Müge Dursun, “Kariyerlerimizi yeniden dizayn ederek sağlıklı atıştırmalık üretme kararı aldık ve 2017 yılında markamız Salados’u yarattık. Salados adı altında soğuk sandviç, tost, meyve salatası gibi ürünlerin üretimi ve satışı için girişime start verdik” dedi. Gün içerisindeki tüketim alışkanlıklarını inceleyerek bir ürün ağacı oluşturduklarını ifade eden Müge Dursun, soğuk sandviç ve tost çeşitleri, meyve salataları, glutensiz simit-poğaça ve kurabiye çeşitleri ürettiklerini vurguladı.
İŞİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ
Tüketicilerin Salados ürünlerine marketler, hastane-okul kantinleri ve akaryakıt istasyonlarında ulaşabildiğini bildiren Müge Dursun, Salados markasına emek veren ekibin çabasının üst seviyede olduğunu kaydetti. Ar-Ge’ye büyük önem verdiklerini belirten Müge Dursun, “Sahada belirlenen ihtiyaçlar, uzun araştırma ve uygulamalar sonrasında yeni ürün olarak tüketiciyle buluşuyor. Tüketici beğenilerini çok yüksek oranda kazanmış durumdayız. En büyük mutluluğumuz bu diyebiliriz. Yaptığımız işi çok seviyoruz. Ürettiğimiz ürünlere bu enerjiyi aktarımımız ise bizce en güçlü yönümüz” dedi.
YENİ ÇEŞİTLER YOLDA
İlk üretimlerini 2017 yılının mart ayında yaptıklarını dile getiren Osman Dursun ise başlangıçta tek bir ürünü piyasaya sürebildiklerini söyledi. Şu an 32 farklı ürünle raflardaki yerlerini aldıklarını ifade eden Osman Dursun, “Üretim kabiliyetlerimiz teknoloji ve kalifiye personel sayesinde her geçen gün artıyor. Önümüzdeki 5 yıl içerisinde üç haneli rakamların üzerinde çeşit sayısıyla farklı tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılıyor olacak ve gelişimimizi hiç durdurmadan yola devam edeceğiz” diye konuştu. Gluten hassasiyeti olan kişiler ve glutensiz beslenmeye dikkat edenler için 5 yeni ürün piyasaya arz ettikleri vurgulayan Osman Dursun, “Pazarda ilgi gören ürünlerin yakın gelecekte sandviç ve tost dahil olmak üzere birçok çeşidi yolda. Bu tarz yeniliklere devam ederek, yeni kanal ve müşterilerle daha fazla insanın ihtiyacını karşılayacağımızdan eminiz” ifadelerini kullandı.
GİRİŞİMCİLİK
CESARET İŞİ
GİŞİMCİLİĞİN cesaret işi olduğunu söyleyen Salados’un kurucularından Müge Dursun, inandıkları ve güvendikleri bir işe yatırım yaptıklarını söyledi. Girişimciliğin engellerle dolu bir süreç olduğunu, ancak bunu bilerek işe başladıklarını ifade eden Müge Dursun, bu enerjiyi bulan herkesin girişimci olabileceğini kaydetti. Girişimci olmak için çok büyük bütçelere ihtiyaç olmadığını da ekleyen Müge Dursun, “Başarıyı biz tüm paydaşların kazanacağı formülü yazabilmek olarak görüyoruz. Salados’un formülü burada gizli. Unutmayalım ki şirket olmak verilmiş bir söz ise marka olmak tutulmuş bir sözdür. Biz sözümüzü tutmak için yoldayız. Gerisini değerli tüketicilerimiz ve iş ortaklarımızın takdirine bırakıyoruz” diye konuştu.
HER KOŞULDA
SAĞLIKLI GIDA
YAŞADIĞIMIZ süreçte iş, okul, seyahat koşuşturmacaları arasında insanların günden güne sağlıklı gıdaya ulaşmalarının zorlaştığını ifade eden Müge Dursun, şöyle dedi: “Bizim vizyonumuz, sağlıklı gıdayı her koşulda tüketiciyle buluşturmak. Bunun birinci şartı sağlıklı ve kaliteli gıdayı hijyenik koşullarda üretmek. Bunun için Türkiye ve dünya standartları dikkate alınarak gerekli tüm üretim ve dağıtım koşullarını sağlıyoruz. Bu alanda yenilikleri ve gelişimleri takip etmeye devam ediyoruz.”
KALİTE VE HİJYENDEN
TAVİZ VERMİYORUZ
SALADOS’un üretim ve toplam kaliteden sorumlu gıda mühendisi Yağmur Kalkan, pandemi döneminde tüketicilerin kalite ve hijyen hassasiyetinin daha da arttığını söyledi. Bu dönemde gerekli şartları sağlayan ürünlere ve markaya talebin arttığını vurgulayan Kalkan, “Bu hassasiyetlerin artarak devam edeceğini bilerek, üretim kapasitemizi sağlıklı geliştirebilmek için yoğun çaba sarf ediyoruz. Hiçbir koşulda kalite ve hijyenden taviz vermemek ise üretim olarak en büyük önceliğimiz” diye konuştu.
SALADOS, FARKLI
COĞRAFYALARDA
EN güçlü oldukları bölgenin Ege olduğunu ifade eden Osman Dursun, bu yıldan itibaren İstanbul başta olmak üzere Marmara Bölgesi’ne lezzetlerini ulaştırmaya başladıklarını açıkladı. Marmara Bölgesi’ne yeni girmiş olmalarına rağmen tüketici tercihini kazandıklarını dile getiren Osman Dursun, bu durumun kendilerini daha da motive ettiğini bildirdi. Osman Dursun, “Akdeniz Bölgesi’nde ise Antalya ve bazı illerde seçkin satış noktalarında bulunuyoruz” dedi.
YATIRIMLAR DEVAM EDECEK
SALADOS’un kurucuları Müge-Osman Dursun çifti, pandemi dönemi olmasına rağmen büyümeye odaklandıklarını söyledi. Önemli seyahat ve iş rotaları üzerinde satış noktaları oluşturarak ürünlerini daha fazla çeşit ve her zamanki tazelikle müşterilerine ulaştıracaklarını dile getiren Dursun çifti, şöyle devam etti: “Bunun dışında, üretim kapasitesi için makine ekipman yatırımı, üretilen ürünün satış noktalarına soğuk zinciri koruyarak ulaştıracak frigolu araç yatırımı ve noktada ürünü muhafaza edecek soğutucu yatırımlarımız devam edecek. Lezzetli, taze ve sağlıklı gıdayla daha fazla insanı buluşturmak için çok çalışmaya devam edeceğiz.”