Güncelleme Tarihi:
Saçan, 2010’dan beri İzmir’den ulusal ve uluslararası firmalara çözümler sunan Brainworks Global’le strateji odaklı iletişim ve tasarımı, dijital medya ve mecra planlama, dijital dönüşüm süreçleri, sosyal medya değer mühendisliği, pazarlama stratejileri ve teknolojileri konusunda uzmanlaştıklarını kaydetti.
DOĞRU STRATEJİ KURGULANMALI
Dijital mecranın önemli bir araç olduğunu ama doğru bir pazarlama stratejisinin de kurgulanması gerektiğini ifade eden Umut Saçan, “Bizim en büyük farkımız dijital strateji oluşturup bunu en etkili mühendislikle birleştirmek” dedi. Teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin bu işin sırrının yaratıcılıktan geçtiğini vurgulayan Saçan, “Ünlü reklamcı George Louis’in de dediği gibi bu oyunun adı teknoloji değil, yaratıcılık. Teknoloji isterse şu an insan ışınlamayı başarmış olsun, siz etkili duygular yaratamazsanız trend olur, sonra da kaybolursunuz. Biz etki sözcüğünü baş tacı ettik. Etkili metaforlar üretmek için teknolojiden tutun da nostaljiye kadar tüm enstrümanları titizlikle kullanıyoruz. Biz bir işte önce etkiye, sonra neticeye bakarız. ‘Bu iş nereden çıktı, bunu kim yaptı?’ dedirten sıradışı işlerin peşindeyiz. Kendi kurum içi mottomuz da, ‘Bu işin arkasında kim var?’ dedirtmek” diye konuştu.