Güncelleme Tarihi:
PAZARIMIZ GENİŞLİYOR
Yumurta ihracatının yanı sıra bıldırcın yumurtası, bıldırcın eti, pastörize sıvı yumurta, yumurta tozu ve yumurta viyolü çeşitleriyle Türk markasını dünyaya duyurmayı hedeflediklerini belirten Fatih Güres, “Yumurta tozunun da ürün portföyümüze eklenmesiyle beraber; katma değerli ürünlerimizi ihracat pazarlarına sunarak, hedeflerimizi daha ileri taşımayı planlıyoruz. Ana pazarımız olan Körfez ülkelerinde yumurta ve yumurta ürünleriyle marka bilinirliğimizi sağladık ve aranan marka olmayı başardık. Dubai, Katar, Umman, Bahreyn, Kuveyt’in yanı sıra; Afganistan, Azerbaycan, İran ve Suriye gibi ülkelere ihracatımız devam ediyor” diye konuştu.
SIRADA UZAK DOĞU VAR
Dünya sofralarında üç öğün protein kaynağı olmaya devam edeceklerini belirten Fatih Güres, “Gambia, Liberya, Sierra Leone, Cibuti, Ekvator Gine’si, Somali, Gabon, Libya ve Mauritus gibi ülkelerde pazarımız genişliyor. Devletler arasında anlaşmalar sağlanıp, uygun koşullar belirlendiği takdirde; önceki yıllarda güçlü pazarlarımızdan olan İsrail, Suudi Arabistan’a da yeniden ihracat yapmayı planlıyoruz. Ayrıca; bakanlıklar arası görüşmelerin devam ettiği Çin, Hong Kong, Singapur gibi Uzak Doğu ülkelerini ürün portföyümüz ile tanıştırmak istiyoruz. Bu ülkeleri de hedef pazarımız olarak belirledik. Bununla beraber Kosova, Arnavutluk gibi Avrupa ülkeleriyle de yakın zamanda ihracata başlayacağız. Yumurta tozunu ise Avrupa, Amerika, Ortadoğu ve Asya’ya ihraç etmeyi planlıyoruz” ifadesini kullandı.