Güncelleme Tarihi:
İZMİR’de 55 yıldır kadınların zerafetine tasarımlarıyla katkı sağlayan, Ege Bölgesi’nin en büyük, özgün ve gösterişli tasarımlarıyla Türkiye’nin sayılı mücevher firmaları arasında yer alan Gradiva, gelinlere özel hazırladığı Bridal Koleksiyonu’nu her düğün sezonunda geliştiriyor. Pırlanta ve renkli taşları, altınla bütünleştirerek, yaratıcılığın eşsiz ürünlerini genç kızların kullanımına sunan Bridal Koleksiyonu, 2024 düğün sezonunu için de hazır. Bridal’ın yeni koleksiyonu, gelinler kadar Gradiva’yı da kendi sektöründe daha dikkat çekici noktaya taşıyor. Gelinlerin, sadece düğünlerinde değil, yıllarca kendi mücevher kutularının en nadide parçasını oluşturacak, kızlarına, gelinlerine miras bırakacakları mücevherlerini yaratan Gradiva, Bridal koleksiyonu ile bu yıl da çok iddialı.
Kış boyu hazırlanan tasarımlar, sayıları giderek azalan Ermeni ustaların elinde 6 ay gibi kısa sürede mücevhere dönüştürüldü. Asil duruşlarını yine kendileri kadar asil takılarıyla güçlendirmek isteyen gelinler, bunun için Bridal Koleksiyonu’na başvuruyor. Bu mücevherler sadece düğün günlerinde takacakları takılar olmayacak. Mücevher kutularının en nadide ve değerli parçası olarak, nesilden nesile aktarılacak. Bridal’ın 2024 koleksiyonu, her yıl olduğu gibi bu yıl da eşsiz özgün tasarımlara sahip. Kolye ve gerdanlıkların ağırlıklı olduğu koleksiyonda küpe ve bileklikler de dikkat çekiyor. Özellikle kolye, küpe ve bilekliklerin birlikte hazırlandığı setler büyük ilgi görüyor. Tek taş, üç taş, beş taş tarzı hazırlanan pırlanta yüzükler, evliliğe ilk adım olarak öncelikle parmakları süslerken, düğün gününe özel, yüzükleri tamamlayan suyolu bileklikler, pırlantalarla işli zarif tasarımlarla üretilen kolye ve gerdanlıklar, bunları tamamlayan pırlanta küpeler, gelinlerin vazgeçilmezi.
ÖZGÜNLÜK KADAR ZERAFET
Tasarımlarda özgünlük kadar sade bir zerafeti önceliklediklerini söyleyen Gradiva Mücevher Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Gezmez, “Gradiva olarak, farklı amaçlara uygun hazırladığımız koleksiyonlarımızı her yıl mutlaka yeniliyoruz. Eski koleksiyonlarımız hala ilgi görürken, yeni tasarımlarla koleksiyonlarımızı güçlendiriyoruz. Bridal bu konuda en önem verdiğimiz koleksiyonumuz. Gelin olmaya hazırlanan genç kızlarımız, özel günleri için kendi beğenilerine uygun, özgün mücevherler arıyor. Her beğenideki gelin adayı Bridal’da kendine uygun tasarımı mutlaka buluyor. Mücevher sektöründeki 55 yıllık tecrübemizle tercihleri çok iyi analiz edip, o tercihlere uygun tasarımlar sunabiliyoruz. Amacımız gelinlerin kendini özel hissedebilecekleri takıları hazırlamak ve bunu başarıyoruz. Bunu müşterilerimizin taleplerinden anlayabiliyoruz. Gradiva Mücevher takan müşterilerimizin görüşlerine büyük önem verdiğimiz için ve onların yönlendirmelerine saygı duyduğumuz için yeni koleksiyonlarımız daha büyük ilgi görüyor” diye konuştu.
Yeni nesillerin giderek dikkat çeken ama sade tasarımlara yöneldiğini anlatan Gezmez, “Özellikle beyaz altın ve pırlantanın birlikte kullanıldığı tasarımlar bu ihtiyaca cevap veriyor. Zarif çizgideki tasarımlar yaratıp, ince işçiliğimizle bunu mücevhere dönüştürüyoruz. Mücevherlerimiz hem lüks sınıfında hem de zarif ve sofistike eserler” dedi.
İNTERNETTEN İNCELENEBİLİR
Gradiva Mücevher olarak, geçmiş yıllarda Alsancak ve İstinyePark mağazalarında satışa sundukları Bridal Koleksiyonu için bu yıl şubat ayında açtıkları Mavişehir HillTown Mağazası’nda hizmet vermeye başladığını hatırlatan Haluk Gezmez, İzmir’in hangi semtinde oturursa otursun gelin adayları ve ailelerinin kendilerine yakın, Bridal Koleksiyonu’na ulaşabilecekleri bir mağazaları bulunduğunu açıkladı. Gelin adayları ayrıca gradiva.com.tr internet adresi üzerinden de Bridal Koleksiyonu’nun bir bölümünü inceleme şansına sahip olabilecekler.
Gradiva Mücevher, 1969 yılında Ali Gezmez’in kurduğu “Uçak Mücevherat” ile yolculuğuna başladı. Ali Gezmez’in oğlu ikinci kuşak Haluk Gezmez, Gradiva markasını yaratarak, mücevher yaratıcılığını bir adım ileriye taşıdı. Kendisi de Gradiva Mücevher bünyesinde görev almaya başlayan üçüncü kuşak Enis Gezmez ise satış kanallarını geliştirerek, yeni markalar yaratarak, Gradiva’nın yolculuğuna büyük katkılar sağlıyor.