65 ilde 200 şube

Güncelleme Tarihi:

65 ilde 200 şube
Oluşturulma Tarihi: Şubat 09, 2023 02:48

İzmir’den yola çıkıp yurda yayılan Pasaport Pizza, 2022 sonu itibariyle 65 ilde 200’ün üzerinde şubeye ulaşarak Türkiye’nin önde gelen pizza zincirlerinden biri olmayı başardı.

Haberin Devamı

 

2022’NİN küresel ekonomilerin pandemiden çıkması nedeniyle başlayan enflasyon ve enerji krizi yüzünden çalkantılı bir yıl olduğunu söyleyen Pasaport Pizza Genel Müdürü Mükremin Özdemir, “Buna rağmen 2022 bizim için çok iyi bir yıldı. 36 yeni bayi açarak yılı bitirmeden büyüme hedefimizin üstüne çıktık. Lezzet haritamıza 5 yeni il ekledik. Pasaport Pizza, 2022 sonu itibariyle 65 ilde 200’ün üzerinde şubesiyle artık Türkiye’nin önde gelen pizza zincirlerinden biri” dedi.
Ekonomiye Fayda Endeksi (EFE) raporuna göre 2020 ve 2021’de olduğu gibi 2022’de de Türkiye’nin ve sektörünün ‘Elmas Markası’ seçildiklerini belirten Özdemir, “2011’den bu yana gerçekleştirilen itibar endeksi, ekonomiye fayda endeksi, gençlik endeksi ve müşteri memnuniyeti endeksi verilerine göre üç yıl üst üste başarı elde ederek sektörün ve ülkemizin sembol markalarından biri olduk. Yüzde 100 yerli sermaye ile yılda 14 milyon pizza severe lezzetimizi ulaştırıyoruz. Şu anda il bazında penetrasyon oranı en yüksek yerli markayız. Gönüllü topluluklarla birlikte köy okullarına ve sokak hayvanlarına mama desteği gibi projelere imza attık. Bunun yanı sıra Sahne Tozu Tiyatrosu’yla yürüttüğümüz ücretsiz tiyatro günleri sponsorluğumuzla binlerce sanatseveri tiyatro ile buluşturduk. 18 üniversite kulübüne etkinlik desteği sağladık. Yaptığımız sponsorluk ve sosyal sorumluluk projelerimizle fevkalade bir yıl geçirdik diyebiliriz” diye konuştu.

Haberin Devamı

65 ilde 200 şube

KOOPERETİF MANTIĞIYLA BÜYÜYOR
Mevcut şartlarda yarını kestirmenin çok güç olduğu bu dönemde şu anki konumlarını korumayı ve bölgesel liderliklerini daha da pekiştirmeyi hedeflediklerini kaydeden Mükremin Özdemir, şöyle devam etti: “81 ilde şubeye sahip olarak 2023’te de Türkiye’deki tüm pizza severlere lezzetimizi ulaştıracağız. Yine sosyal sorumluluk proje ve sponsorluklarımızla topluma katkı sağlayan işler yapacak, gücümüzü iyilik için kullanmaya devam edeceğiz. Dijital dönüşüm uzun bir süredir gündemimizde ancak henüz istediğimiz noktada değil. 2023 hedeflerimiz arasında dijital dönüşümü hızlandırmak olacak. Pasaport Pizza markası kooperatif mantığıyla büyüyor. Dolayısıyla biz her bir bayimizi ailemizin bir parçası olarak görüyoruz. Hedeflerimize ulaşmamız konusunda bunun çok etkili olduğunu düşünüyoruz. Bayilerimize güveniyor ve onlarla birlikte büyüyeceğimiz bu yolda daima yanlarında olacağımızın altını çizmek istiyoruz. Bunun yanı sıra mevcut bayilerimiz için de tadilat ve yenileme projelerimiz devam ediyor. Yurtdışı için de franchise/master franchise görüşmelerimiz sürüyor. İmza aşamasında olduğumuz yeni bayilik görüşmeleri var. 2023’te de 2022de olduğu gibi hedefimizin üzerinde tamamlamayı planlıyoruz.”

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!