Güncelleme Tarihi:
GIDA sektörünün önde gelen markası Kırçiçeği ile Hayvan Hakları Federasyonu (HAYTAP) İzmir Temsilciliği işbirliğinde üç yıl önce sokak hayvanlarına yönelik başlatılan "Sen Yiyemezsen Ben Yerim ki" kampanyasında 60 ton yemeği sevimli dostlarla buluşturdu.
Kırçiçeği Genel Müdürü Meryem Dilşad İpbaş, sosyal sorumluluk projelerine ayrı bir önem verdiklerini belirterek, üç yıl önce başlattıkları "Sen Yiyemezsen Ben Yerim ki" kampanyasının hala sürdüğünü belirtti. Muhteşem Yüzyıl'ın Şeker Ağa'sı Yüksel Ünal'ın tasarımı olan tabaklarla, sokak hayvanlarının beslenmesine katkıda bulunmak istediklerini ifade eden İpbaş, "20 şubede her masaya bu tabaklardan koyuyoruz. Gelen Kırçiçeği lezzeti aşıklarının, bitiremedikleri yemeklerini bu tabaklara koymalarını istiyoruz. Bu sayede her ay 2 ton yiyeceği HAYTAP aracılığıyla sevimli dostlarımızla buluşturuyoruz. Geçen sürede 60 tonunun üzerinde artan yiyeceği sokak hayvanlarına ulaştırdık" dedi.
"BU İYİLİKLERİ HEP BİRLİKTE YAPTIK"
İpbaş ailesi olarak 24 derslikli Kırçiceği Anadolu Lisesi'ni eğitim hayatına kazandırdıklarını, Dokuz Eylül Üniversitesi bünyesinde yapılan hasta konuk evi için KİTVAK'a destek verdiklerini belirten Meryem Dilşad İpbaş "Çanakkale zaferinin anlatıldığı Çanakkale Yolun Sonu filminin ana sponsoru olarak ülke değerlerine sahip çıktık. Karacasululu Demirci Mehmet Efe'nin hayatının anlatıldığı kitabı 30 bin adet bastırarak kültür hayatına kazandırdık. Cem Yılmaz'ın İftarlık Gazoz filminin de yine ana sponsoru olarak kültür hayatının içinde yer aldık" diye konuştu.
Bursa'da lösemi hastası 5 yaşındaki Ela Taşçı için 800 kişilik Kırçiçeği ailesinin bağış için çalışmalarını sürdürdüğünü belirten İpbaş, "Öte yandan beyan ettiğimiz yüksek kazanç ile İzmir Ticaret Odası tarafından altın madalyaya layık görüldük. İşte tüm bunları 32 yıldır bizi hiç yalnız bırakmayan Kırçiçeği lezzet aşıklarıyla yaptık. Sizler oturduğunuz Kırçiçeği sofrasından kalkarken gönülleri de kazanarak kalkıyorsunuz" diye konuştu.
İZMİR, (DHA)
FOTOĞRAF