Güncelleme Tarihi:
KARA FIRINDAN YURTDIŞINA
Temelleri 1924’te Torbalı’da kara fırınla atılan, 1987’de ilk şubesini Alsancak’ta açan Alsancak Unlu Mamuller, yurtdışına açılıyor. 2011’de dördüncü kuşaktan Levent ve Deniz Doğanoğlu kardeşlerin yönetime geçtiği marka, Amerika New Jersey’de mağaza açmaya hazırlanıyor.
PANDEMİDE YENİ BİR MARKA
Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs pandemisi döneminde işler azalınca, “Ne yapabiliriz?” diye kafa yorduklarını söyleyen Deniz Doğanoğlu, bu süreçte ihracat odaklı ‘Dolci Peccati’ ismiyle yeni bir markanın ortaya çıktığını dile getirdi. Doğanoğlu, sözlerine şöyle devam etti:
İLK İHRACAT AMERİKA’YA
“Yeni markayla amacımız ürettiğimiz pasta ve tatlıları özel bir ambalaja sokarak market rafına taşımak. Bu anlamda da ilk bağlantımızı Amerikalı bir markayla sağladık. Ürünlerimizi ABD’ye ihraç etmeye başladık. O marka şimdi kendi marketini açıyor.
O MAĞAZADA ŞUBE AÇACAK
“O market içinde de bir fırın yer alacak. O fırının tabelasında da Alsancak Unlu Mamuller yazacak. ‘İhracat için bir marka yaratalım’ derken Alsancak Unlu Mamuller’in ilk yurtdışı şubesini açmış olduk. Mağazamız 1.5 ay içinde hizmet vermeye başlayacak.”
HAYALLERİMİZİ GERÇEKLEŞTİRİYORUZ
New Jersey’de açılacak şubenin pilot olacağına dikkat çeken Deniz Doğanoğlu, ekledi: “Buradan edineceğimiz deneyimlerle yurtdışında büyüme stratejimizi belirleyeceğiz. Daha önce İngiltere’de şube açma hedefimiz vardı, ama gerçekleşmedi. Şimdi ABD ile bunu hayata geçirmiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”
HEDEFİMİZ 90 NOKTA
Doğru yönlendirmeler yaparak pandemi sürecini kazasız atlatmak için çalıştıklarını paylaşan Deniz Doğanoğlu, “Bunun sonu cunda 2020’de herhangi bir şubemizin kapısına kilit vurmadık. Şu an 16 kentte 76 şubeyle ilerliyoruz. Hedefimiz 2021’i en az 90 noktayla kapatmak” diye konuştu.