Güncelleme Tarihi:
İstanbul, 20 Temmuz (DHA) – Hepsiburada, sunduğu teknolojik yeniliklere bir yenisini daha ekleyerek, ‘Hepsiburada Çekbul’ özelliğiyle beğenilen ürünü internetten arayıp bulmayı kolaylaştırıyor.
Hepsiburada’dan yapılan açıklamaya göre Hepsiburada, internetten alışverişi kolaylaştıran ve hızlandıran uygulamalarından birini daha hayata geçirdi. ‘Hepsiburada Çekbul’ adı verilen özellik sayesinde, gördüğü bir ürünü satın almak isteyen müşteri, fotoğrafını çekerek arama sözcükleri bile yazmadan ürüne Hepsiburada platformundan ulaşabiliyor.
Hepsiburada Çekbul’un online alışveriş deneyiminde bir kilometre taşı olduğunu belirten Hepsiburada Pazarlama Başkanı Yüce Zerey; “Hepimizin günlük hayatta yaşadığı deneyimlerden yola çıktık. Bir yerde bir ürün görürüz, adını bilemeyiz. Vitrinde bir ürün görürüz, fiyatını ve özelliklerini merak ederiz. Hepsiburada Çekbul bütün bu dertleri bitiriyor. Cep telefonundan Hepsiburada uygulamasına girip fotoğrafını çektiğimizde, ürün arkada çalışan yapay zeka teknolojisi sayesinde 1-2 saniyede Hepsiburada ürün listesinden bulunup müşterinin önüne geliyor” dedi. Müşteriyi doğru anahtar sözcükleri bulma ve arama yaptığı zaman karşısına çıkan onlarca sayfada dolaşma zahmetinden de kurtardıklarını belirten Zerey; “teknolojinin sonu yok; biz de Hepsiburada olarak en yeni teknolojileri müşterilerimize sunmanın gururunu yaşıyoruz” şeklinde konuştu.
Önce giyim kuşamda kadınlar denedi, beğendi
Hepsiburada Çekbul, test ve geliştirme aşamasında ilk olarak moda kategorisinde müşterilere sunuldu. Hepsiburada’nın yaptığı tüketici anketlerinde; özellikle kadın müşterilerin, sosyal ortamlarda görüp beğendikleri kıyafetleri internette aramak için Hepsiburada Çekbul’u sıklıkla kullandıkları ortaya çıktı. Hepsiburada Çekbul, gerekli altyapı geliştirmelerinden sonra bu ay itibarıyla Hepsiburada platformundaki tüm kategorilerdeki 10 milyon ürün için kullanılabilir hale geldi.