Güncelleme Tarihi:
Faik KAPTAN/İSTANBUL, (DHA) UEFA 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası’nın (UEFA EURO 2016) havayolu ortağı olan Türk Hava Yolları (THY), özel hazırlattığı “ Avrupa’nın En İyisiyle Tanışın” kampanyasını bugün başlatıyor.
'UEFA EURO 2016' kapsamında televizyon reklamları, özel olarak giydirilmiş uçak, hediye biletler ve kampanyaya özel hazırlanmış bir mikro sistemin yer aldığı tanıtımla ilgili THY Basın Müşavirliği şu açıklamayı yaptı:
“Turnuva süresince devam edecek kampanya dâhilinde Türk Hava Yolları’nın belirli uçuşlarında maçları canlı olarak izlemek mümkün olacakken, ayrıca turnuvaya ev sahipliği yapan dört şehirde de (Paris, Marsilya, Lyon ve Nice) Türk Hava Yolları aktivasyon bölgeleri yer alacak. Yine başkent Paris’in en işlek ve tarihi caddesi Champs Elysses (Şanzelize) başta olmak üzere, şehrin önemli noktalarında da markalama çalışmaları gerçekleştirilecek.
Geçtiğimiz beş yıl süresince art arda Avrupa’nın en iyi havayolu şirketi seçilen ve dünyada en fazla uluslararası nokta ve ülkeye uçan havayolu unvanına sahip Türk Hava Yolları, küresel platformda hayata geçirdiği çok sayıda sportif ve kültürel etkinlikle ülke tanıtımına da önemli ölçüde katkı sağlamakta. Euro 2016 için tasarlanan ‘Avrupa’nın En İyisiyle Tanışın’ kampanyası ise, takım tutmanın ötesine geçerek milli takımlarına müthiş bir tutkuyla bağlı olan Avrupa’nın en ateşli sporseverlerini bir araya getiriyor.
Kampanya, özel olarak hazırlanan MeetEuropesBest.com mikro web sitesi üzerinden hayata geçiriliyor. Mikro sitede kullanıcıların #EuropesBest hashtag’i ile sosyal medyada yaptıkları paylaşımlara yer verilecek. Takımlarını destekleme noktasında sergiledikleri çeşitli sıra dışı yöntemleri bu hashtag ile paylaşan taraftarlar, kendilerine eşlik edecek bir arkadaşları ile birlikte UEFA EURO 2016TM karşılaşmalarını yerinde izlemek adına elde edecekleri uçak ve maç biletlerinin yanı sıra, herhangi bir bedel ödemeksizin konaklama imkânına da sahip olabilecekler.”
Kampanyanın taraftarlar üzerinde büyük etki yaratacağının belirtildiği açıklama şöyle devam etti:
“ Kampanyanın taraftarlar üzerinde yaratacağı etki ve heyecanı daha da artırmak amacıyla Türk Hava Yolları, Hollywood’dan bir isimle, ünlü klip yönetmeni Grady Hall ile turnuvaya dikkat çeken yedi farklı reklam filminin çekimiyle ilgili bir anlaşma imzaladı. ‘Avrupa’nın En İyisiyle Tanışın’ başlığıyla yayınlanacak reklam filmleri, futbolun profesyonel isimlerinin dünyasını ve Türk Hava Yolları’nın yolcuları için sunduğu benzersiz uçuş deneyimini farklı bir perspektif üzerinden bir araya getiriyor.”
AVRUPA’NIN EN İYİSİ İLE TANIŞIN
Projeyle ilgili görüş bildiren Türk Hava Yolları’nın Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur; “’Avrupa’nın En İyisiyle Tanışın’ kampanyamızı, UEFA EURO 2016TM’ya ve turnuvanın özünü teşkil eden futbolseverlere özel olarak tasarladık. Türk Hava Yolları, mikro site ve televizyon reklamlarından, özel olarak renklendirilmiş uçak ve hediye biletlere uzanan kapsamlı bir çeşitlilik üzerinden sporseverlere, bu tutkularını Avrupa’nın dört bir yanında bulunan diğer taraftarlarla paylaşma şansını veriyor” dedi.
(FOTOĞRAF)