Güncelleme Tarihi:
Promosyon ürünü seçerken müşterilerin tüketim ve kullanım alışkanlarının öğrenilmesi gerektiğini belirten Kaya, kullanışlı, göz önünde olan, iz bırakan ve farkındalık yaratan promosyon malzemelerinin seçilmesinin firmaların reklam ve tanıtım hedeflerine daha kolay ulaşabileceklerini söyledi.
Lecce Pen Kalemcilik Tic. A.Ş. Genel Müdürü Ümit Kaya promosyon sektörü ile ilgili şu bilgileri paylaştı: “2017 yılı özellikle kur baskısı sebebi ile oldukça zor bir yıl oldu. Yaz dönemi bir önceki yıllara göre çok durgundu. Ancak son 3 ayda bir toparlama oldu. Bir önceki yıla göre hedeflenen doğrultuda büyümemiz gerçekleşti. İhracatta ise yeni başladığımız 2 ülkede iyi sonuçlar elde ettik. Avrupa pazarında ise hedeflenen rakamın üzerinde bir büyüme yaşandı. Bu da bize Avrupa’nın ekonomik olarak toparlanma sürecine girdiğini çok net gösteriyor. Tabi 2018 yılı nasıl geçecek önceden kestirmek zor, ancak öncelikli hedefimiz ihracat olacak. Bize bağlı bulunan pazarlarda 2017 yılından itibaren yürütmekte olduğumuz çalışmaların olumlu dönüşlerinin olacağına inanıyoruz.
2019 yılında bir çok yeni model çıkacak o sebeple 2018 i bir geçiş yılı olarak görüyoruz. 2019 yılında çıkacak modellerden bir tanesini Türkiye’de üretme isteğimiz var, ürün gamımızda olmayan bir dizayn.. Eğer uygun şartları sağlayabilirsek Türkiye’de üretim yapmayı planlıyoruz. Ayrıca bu yıl iki önemli markanın distribütörlüğünü de aldık, yakın zamanda lansmanlarını yapacağız. Bu açında bizim için önemli bir yıl olarak görüyoruz 2018 yılını.
Aynı zaman iç işleyişimizi gelişen teknoloji ile uyumlu hale getirmek için yatırımlar yapıyoruz. MRP sistemimizi yeniliyoruz, yeni web sitemizin denemelerini yapıyoruz, kısa zamanda o da yayında olacak.
Neredeyse her sektörden Türkiye’nin önde gelen bir çok şirketi ile çalışıyoruz, müşterilerimiz ağırlıklı olarak ilaç sanayi, otomotiv sanayi , finans ve turizm sektörünün önde gelen temsilcileri oluyor. Birkaç önemli uluslar arası ajans ile de çalışıyoruz.” Dedi.