Motor arızası yüzünden tatilciler havalimanında kaldı

Güncelleme Tarihi:

Motor arızası yüzünden tatilciler havalimanında kaldı
Oluşturulma Tarihi: Eylül 10, 2016 15:34

Motor arızası yüzünden tatilciler havalimanında kaldı

Haberin Devamı

Murat ÇAKIR/İSTANBUL,(DHA) Kurban Bayramı tatilini Küba'da geçirmeyi planlayan 67 kişilik grup, Hollanda Kraliyet Havayolları (KLM ) uçağında motor arızası yaşanıncaAtatürk Havalimanı'nda kaldı. Grubu götüren seyahat acentasının sahibi Ceylan Pirinçcioğlu kalan yolcuları Paris uçağına bindirerek Amsterdam'a ulaştırmaya çalıştı. Hollanda Kraliyet Havayolları'nın tarifeli seferiyle sabah saat 06 30'da İstanbul'dan Amsterdam'a buradan da Küba-Havana'ya uçacak olan tatilci grubu uçağa bindikleri anda pilot motor arızası yaşandığının bilgisini verdi. Yolcular uçaktan indirilirken uçuşta iptal edildi. Yolcuları Havana turu satan VIP Turizm'in patronu Ceylan Pirinçcioğlu, havalimanına gelerek yolcularla ilgilendi.
Pirinççioğlu, DHA'ya yaptığı açıklamada, "KLM uçağının motoru bozulmuş. Yolcularımız tam uçağa binerken pilotlar söylemiş. Uçak iptal olunca alternatif üretmeye çalıştık. Bir kısmını Paris'e gönderdik. Yarın ulaştırabileceğiz. Bir kısmını da Schengen vizesi olmadığı için burada ağırlayıp yarın ki uçağı büyüttük. Paris'e gidecek olanı. O doğrultuda yolculuklarına devam edecekler arada kaybettikleri zamanı mümkün olduğu kadar onları memnun edecek şekilde telafi edeceğiz. Başka bir seyahat daha vereceğiz. Bazı misafirlerimiz zamanı kısa olduğunu söylediler onlara da alternatif üretiyoruz. Başka yerlere gönderme çabasındayız. Herkese iyi bir bayram diliyoruz. Amacımız keyifli bir bayram geçirilmesi ama yolculuğa çıkarken de zaman zaman aksilikler, gecikmeler olabiliyor. Hoşgörülü olmak gerekiyor. Sağlıkla gidilip, gelinmesini diliyorum" dedi.
Pirinçcioğlu son zamanlarda yaşanan olaylar sonrası huzur ortamının sağlandığını ve turist getirmek için çalışmalar yürüttüklerini de sözlerine ekledi.
Küba'ya uçamayan yolculardan Rafet Şahin, “ Tüm katılıcımlar 67 kişiyi güzel sohbet ederek uçağa bindirdi. Sadece biz 5 kişi kaldık bizi de Avrupa'da süre azaldığı başka bir destinasyona gönderiyorlar. Herkes için huzurlu bir çözüm oldu. Takdir ediyorum inşallah tüm tur şirketi sahipleri böyle sorunları gelip yerinde çözer. Özellikle yerinde gelip çözmesi bizi çok mutlu etti" diye konuştu.
 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!