Markalar Müziğini Kendi Belirliyor

Güncelleme Tarihi:

Markalar Müziğini Kendi Belirliyor
Oluşturulma Tarihi: Ekim 20, 2015 14:24

Perakende sektöründe markalar müziğini artık kendi belirliyor. Mağaza radyoculuğuyla markalar, kurumun ruhunu ve enerjisini yansıtacak müziği seçerek marka konumlandırmasına yeni bir ivme kazandırıyor. Eski radyocu, yapımcı ve organizatör Cüneyt Ortan, yayıncı ve yapımcı kimliğiyle yine ilk radyo kurucularından olan Osman Ataman ile birlikte hizmet verdiği Dijimedya şirketi ile retail radyoculuğu profesyonel bir uygulamaya dönüştürüyor. Türkiye’de Lacoste, Swatch, Damat, Tween, Avantgarde Hotels, Cook Shop, Bimeks gibi önemli markalara “retail” radyoculuk hizmeti sunan Dijimedya’nın CEO’su Cüneyt Ortan, “Müzik, mağazacılık ve ticarette çok önemli bir unsur. Mağaza içinde nasıl bir düzenleme, ışık dekoru varsa ses dekoru ile marka bütünlüğünü sağlıyor ve pekiştiriyorsunuz. Müzik sayesinde ciroda yüzde 30 oranında artış sağlanabildiği gerçeğini pekçok marka kabul ediyor” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!