İstinye CarrefourSA 6 nilyonluk "çıpa" konsepti ile yenilendi

Güncelleme Tarihi:

İstinye CarrefourSA  6 nilyonluk çıpa konsepti ile yenilendi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 08, 2017 15:17

İstinye CarrefourSA 6 nilyonluk "çıpa" konsepti ile yenilendi

Haberin Devamı

Merve DUNDAR - Erdinç YILDIRIM / İSTANBUL, (DHA) -  TÜRKİYE perakende sektörünün öncü markaları arasında yer alan CarrefourSA, İstinye’deki hipermarketini ürün yelpazesinden hizmet anlayışına, market formatından reyon tasarımına 6 milyon liralık yatırım ile baştan aşağı yeniledi.

CarrefourSA, yenilediği İstinye Hipermarketini “çıpa” konseptiyle hizmete açtı. Açılışa, Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin, Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı ve İcra Kurulu Üyeleri katıldı.  

 “TÜKETİCİLERİMİZLE BİRLİKTE GELECEĞE YELKEN AÇMAK İSTİYORUZ”

Açılışta konuşan Sabancı Holding Perakende Grup Başkanı ve CarrefourSA Yönetim Kurulu Başkanı Ata Köseoğlu, Sabancı Topluluğu olarak Türkiye için önemli sektörlerden olan gıda perakendeciliği sektöründe CarrefourSA gibi önemli bir markayla yer almaktan dolayı gurur duyduklarını vurgulayarak hem mevcudu korumak hem de yenilikleri takip ederek yeni yatırımlar gerçekleştirip tüketicilerle birlikte geleceğe yelken açmak istediklerinin altını çizdi.

Köseoğlu'nun ardından CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin ve CarrefourSA Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı da birer konuşma yaptılar. Konuşmaların ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan yöneticiler, daha sonra yenilenen mağazayı gezdiler.

MAĞAZALAR MÜŞTERİLERİN İSTEKLERİ DOĞRULTUSUNDA YENİLENECEK

Yenilenen mağaza hakkında DHA'nın sorularını yanıtlayan Hakan Ergin, İstinye CarrefourSA'yı müşterilerin istedikleri doğrultusunda yenilediklerini belirtti. Mağazada yer alan ürünler hakkında bilgi veren Ergin, "Özellikle taze ürün konusunda ciddi bir yatırım yaptık. Meyve, sebze alanımızı büyütüp daha ferah bir hale getirdik. Et konusunda çok güzel çalışmalar yapıldı. Dry aged etlerimiz geldi, Türkiye'de ilk kez olan etlerde füme uygulamaları yapıldı. Bunlar tamamı Türk Helal Mutfak dahilinde hayata geçirildi. Süt ürünlerinde özellikle peynir çeşitlerinde her yerde çok sık bulunmayacak ve yerelde kalmış ürünleri mağazamıza getirdik ve müşterilerimizin hizmetine sunduk. Balık ürünlerinde kendi platformumuzu kurduk. Kurduğumuz lojistik sistemi doğrulusunda taze ve iyi fiyatlı balık çeşitlerini mağazamıza getirdik. Ekmek alanında da çalışmalarımız oldu. Türk damak tadına uygun ekmeklerin yanı sıra özellikle Fransız mutfağından yer alan baget ekmeğini raflarımıza koyduk. Fransa'dan getirdiğimiz usta ile onun yaptığı özel ekmekleri de müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz" diye konuştu.

Diğer mağazalarında da değişimler olacağı müjdesini veren Ergin, "Mağazalarımızın bulundukları bölgelerde yer alan müşterilerin istekleri doğrultusunda diğer mağazalarımızı da yenilemeye devam edeceğiz. Bu elbette bir yıl içinde olacak bir şey değil çünkü 630 tane mağazamız var. Önümüzdeki 5-6 yıl içinde bu mağazalarda da değşiklikler yapacağzı" dedi. 

AKILLI EKRAN VE ELEKTRONİK ETİKET DÖNEMİ

Mağazalrını yenilerken üç ana unsur üzerinde durduklarını dile getiren Şenol Arpacıi bu unsurları, "zaman kazandırmak, alışveriş keyfini arttırmak ve hizmet odaklı olmak" şeklinde sıraladı. Müşterilere zaman kazandırmak adına "akıllı ekran" uygulamasına geçeceklerini söyleyen Arpacı, "Müşterilerimiz, akıllı ekranlar sayesinde mağazadaki ürünlerin kataloğunu, ürünlerin nerede olduğunu görebilecekler. Bu ekran üzerinden internet sitemizden sipariş verebilecekler. Yemek tariflerine bakıp, çıktı alabilecekler. Müşterilerimiz şikayet ve isteklerini bu platform üzerinden yapabilecekler. Bunun dışında "elektronik etiket" sistemimi ve "hızlı kasa" uygulamalarımız müşterilerimizin hizmetina sunuldu" ifadelerinde bulundu.

(FOTOĞRAF)

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!