DHA
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 31, 2016 07:40
İstanbul ShoppingFest moda ve müzik gösterileriyle kapanıyor
İstanbul, 31 Temmuz (DHA) - Artık bir İstanbul geleneği haline gelen İstanbul Shopping Fest (İSF), katılımcı alışveriş merkezlerinde düzenlenen birbirinden keyifli moda ve müzik gösterileri ile kapanıyor.
İSF'den yapılan açıklamada, "Türkiye'nin en büyük turizm, alışveriş ve kentsel markalaştırma projesi İstanbul Shopping Fest, katılımcı alışveriş merkezlerinde düzenlenen birbirinden renkli etkinliklerle, bir ay boyunca İstanbul’da alışveriş keyfini doruğa çıkardı" denildi ve eklendi:
"Başladığı 1 Temmuz'dan bu yana kentin gündemini hareketlendiren İstanbul Shopping Fest, bir birinden renkli etkinliklerle, İstanbullular ve yabancı ziyaretçilerine yepyeni ve keyifli alışveriş deneyimleri sundu. Katılımcı alışveriş merkezlerinde düzenlenen birbirinden renkli etkinliklerle adeta bir 'alışveriş karnavalı'na dönüşen İstanbul Shopping Fest, milyonlarca kentli ve yabancı ziyaretçiye, gelecek yıl için randevu verdi.
"İstanbul Shopping Fest, 30 Temmuz’da, Akasya ve Akbatı’da Gencer Savaş Bandosu, Akmerkez’de Keman - Flüt - Viyolonsel Trio ve Palladium’da FreeHugs konseri ile şenlenirken, çocuklar da, ÖzdilekPark ve Palldium’da atölyelerde keyifli dakikalar geçirdi.
"İstanbul Shopping Fest son gününde, Akbatı’da Tişört Boyuyoruz, ÖzdilekPark İstanbul’da Miniklere Atölyesi, Palladium’da Retrobüs Konseri, Akasya ve Akbatı’da Keman - Flüt - Akordeon Trio konserlerinin yanı sıra, Palladium Pop-up Shop, Cevahir Stiline Güvenenleri Çağırıyor! etkinlikleriyle de, olağanüstü indirimlerin eşliğinde, alışverişlere renk katıyor."
İstanbul Shopping Fest bu yıl, Akasya, Akbatı Alışveriş ve Yaşam Merkezi, Akmerkez, İstanbul Cevahir, Forum İstanbul Alışveriş ve Yaşam Merkezi, İstinyePark, Kanyon, Mall of İstanbul, ÖzdilekPark İstanbul, Palladium Alışveriş Merkezi ve Zorlu Center gibi dev yatırımlarla kurulup İstanbullular ve dünyanın hemen her yerinden gelen ziyaretçilerine hizmet veren alışveriş merkezleri (AVM) tarafından desteklendi.
İSF açıklamasında, "Bu çerçevede, destekleyici tüm AVM’ler, birbirinden farklı ve aynı zamanda avantajlarla dolu indirim kampanyalarıyla, İSF ziyaretçilerinin çok keyifli ve aynı zamanda etkileyici bir alışveriş deneyimi yaşattılar" denildi.
"Kültür ve Turizm Bakanlığı ve İstanbul Valiliği desteği, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve İstanbul Ticaret Odası iş birliği ile bu yıl altıncı kez düzenlenen İstanbul Shopping Fest, kısa sürede 'Bir İstanbul Geleneği'ne dönüştü" denilen İSF açıklamasında şu bilgilere yer verildi:
"Beş yıl önce sıfır noktasından başlayan bu gelenek, artık hem İstanbullular hem de alışveriş turizmini takip eden yabancılar için heyecanla beklenir oldu. Bu yıl altıncı kez düzenlenen İstanbul Shopping Fest, 2016 itibarıyla artık Türkiye’nin en büyük turizm, alışveriş ve kentsel markalaştırma projesi olarak öne çıkıyor."
Türkiye İhracatçılar Meclisi, İstanbul Kalkınma Ajansı ve İstanbul Ticaret Odası, Türk Hava Yolları, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği, Turistik Otelciler, İşletmeciler ve Yatırımcılar Derneği, Tescilli Markalar Derneği, Tepe Akfen Havalimanları, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı, İstanbul ilçe belediyeleri, Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD), Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), Gıda Perakendecileri Derneği (GPD), Kategori Mağazaları Derneği (KMD), Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmeciler Derneği (TURYİD) gibi kurumlar İstarbul Shopping Fest ile iş birliği yapıyor. Festivalin bu yılki sponsorluklarını; THY, TAV, Mercedes-Benz Türk, Coca-Cola ve İSG üstlendi.
(Fotoğraflı)