İndirimle Sosyal Mesaj Verdi, Ürünleri Yok Sattı

Güncelleme Tarihi:

İndirimle Sosyal Mesaj Verdi, Ürünleri Yok Sattı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 17, 2016 12:28

ULUSLARARASI ANNE BEBEK ÇOCUK ÜRÜNLERİ FUARI, SEKTÖRÜN EN ÖNEMLİ MARKALARINI, ALICI VE SATICILARLA BULUŞTURDU.

Bebek araç gereçlerinde Türkiye’nin yenilikçi firması Prego, 5 kıtadan sektörün önemli temsilcilerini bir araya getiren ve bu yıl 30’uncusu düzenlenen Uluslararası Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı’nın gözdesi oldu.
Fuarda bir sürpriz yaparak bebek oto koltuklarında kampanyaya giden Prego, iki günde ürünün bin adetten fazla satışını gerçekleştirdi. Prego Yönetim Kurulu Üyesi Muharrem Dalmızrak, "Kampanya ile ürünlerimizin kalitesini herkes görsün istedik. Özellikle yaşamsal önemi olan ancak fiyatları son zamanlarda artan bebek güvenlik koltuğunda ise sosyal bir mesaj vermek adına bu indirimi yaptık" dedi.
Bu yılki fuarda ’Tüketici Ödülü’nü kazanan ’Park Yatak’tan oto güvenlik koltuğuna kadar, bebek araç ve gereçleri alanında 27 kalemde üretim yapan Prego, fuara 12 ürünüyle katıldı.
CBME Türkiye tarafından, İstanbul CNR Fuar Merkezi’nde 13-17 Ocak tarihleri arasında düzenlenen fuara, dünyanın 90 ülkesinden katılım gerçekleşti. Türkiye’nin 81 ilini 350 bayisi ve binden fazla satış noktasıyla saran Prego’nun yıldızının parladığı Uluslararası Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı, sektörün en önemli markalarını, alıcı ve satıcılarla buluşturdu.
BEBEK OTO KOLTUKLARI YOK SATTI
Bebek ve çocuk hazır giyimi, aksesuar, mobilya, ev tekstili, bebek arabası, puset, biberon gibi araç gereç grubundan katılımcıların stantlarının yer aldığı fuarda, Prego’nun kampanyası büyük sürpriz yaşattı. Türkiye’de kullanılması zorunlu olan ve son zamanlarda fiyatı ortalama olarak bin TL’ye ulaşan oto güvenlik koltuklarında, görülmemiş bir indirime giden Prego’nun standı ziyaretçilerle adeta doldu taştı.
Prego Yönetim Kurulu Üyesi Muharrem Dalmızrak, yaptıkları kampanyalarda ISOFIX özelliği olan oto koltuklarının ilk günde yüzde 80’inin, ikinci günde ise geri kalanların satıldığını kaydetti. Dalmızrak, böylece iki günde binden fazla oto koltuğunun satıldığını, diğer ürünlerle satış rakamının 3 bini geçtiğini kaydetti.
Ürünlerinin, 13 bin ticari alıcının, 750’yi aşkın markayı bir arada görme fırsatı bulduğu fuarda büyük ilgi çektiğini bildiren Dalmızrak, "Aslında burada tanıtımdan daha çok bir sosyal mesaj vermeye çalıştık. Çünkü oto koltuklarının fiyatı çok yükseklere çıktı. Bizler de geçiş döneminde insanlar uygulamaya ve fiyatlara iyice alışana kadar onlara destek çıkalım istedik. Aynı zamanda oto koltuğunun yaşamsal önemi bulunduğundan seçimimizi bu üründe yapmanın doğru olacağını düşündük. Gördüğümüz ilgi, seçimimizin ve yaptığımız uygulamanın doğruluğunu ortaya koydu" dedi.
"KALİTEMİZ, DÜNYA MARKALARIYLA YARIŞIYOR"
Muharrem Dalmızrak, "Prego her konuda iddialı. Ancak bu sezon özellikle bebek arabalarında çok iyi durumda ve çok iddialıyız. Çünkü markamız bütün dünya markalarıyla yarışacak kalitede" ifadelerini kaydetti. Sadece yurt içi değil yurt dışı fuarlara da katıldıklarını vurgulayan Muharrem Dalmızrak, şöyle devam etti:
"Prego’nun yelpazesi çok geniş. Daha çok, ihtiyaç hissedilen ancak yurt içinde üretimi pek fazla olmayan ürünlerimize ağırlık vermek istedik.Genelde hacimli, kalitesi ve görünüşüyle insanları cezbeden ürünlerimizle fuarda yer aldık."
Uluslararası Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı’nın uluslararası boyutunun her geçen sene daha geliştiğine işaret eden Muharrem Dalmızrak, "Bunu yabancı katılımcıların ilgisinden görebiliyoruz. Yabancı katılımcı sayısı giderek artıyor. Özellikle Arap ülkeleri ve Çin’den daha fazla sayıda firma geliyor. Dünyanın her tarafından insanlar geliyor ve bizim ürünlerimizle ilgileniyor. Biz de ürünlerimizi gururla onlara tanıtıyoruz " dedi.
FUAR HAKKINDA
CBME Türkiye İstanbul Fuar Merkezi CNR Expo Center’da 37 bin metrekare alanda 370 firma ve 750 markanın katılımı ve 100 farklı ülkeden 14 bin ziyaretçiye hedefiyle gerçekleşiyor. ’Bebek Arabaları, Oto Koltukları ve Aksesuarları’, ’Bebek ve Çocuk Hazır Giyim ve Aksesuarları’, ’Bebek ve Çocuk Ayakkabıları’, ’Anne ve Hamile Giyim, İç Giyim ve Aksesuarları’, ’Oyuncak, Bisiklet ve Eğitim Ürünleri’, ’Bebek Bakım ve Kişisel Bakım Ürünleri’, ’Sağlık ve Beslenme Ürünleri’, ’Hizmet Firmaları’ CBME Türkiye çatısı altında bir araya getiriliyor. Uluslararası İstanbul Anne Bebek Çocuk Ürünleri Fuarı CBME Türkiye bilet satışlarından elde edilen gelirin bir bölümünün otizmli çocukları topluma kazandırmak için çalışan Tohum Otizm Vakfı’na bağışlıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!