Güncelleme Tarihi:
İSTANBUL,(DHA)- SABANCI Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, yenilediği Marmara Park CarrefourSA Hiper açıldı.Açılışa CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin, Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı ve İcra Kurulu Üyeleri katıldı.
Türkiye perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, 8 bin 500 metrekarelik alanıyla Beylikdüzü’nün en büyük hiper marketi olma özelliğine sahip olan Marmara Park CarrefourSA Hiper’i 11 milyon TL yatırımla yenileyerek tüketicileriyle buluşturdu. Yenilenen hipermarketiyle CarrefourSA, taze gıdadan kasabına, balık reyonundan fırına, ev dünyasından bahçe malzemelerine, tekstile kadar 40 bini aşkın ürün çeşidi sunacak. Droneların havada test edilebileceği Türkiye’nin en büyük Drone Kafesi’ne sahip olan Marmara Park CarrefourSA Hiper, 3 boyutlu yazıcılardan robotlara kadar teknolojik ürünleri de reyonlarına taşırken hızlı kasa ya da işitme engellilere yönelik uygulamalarıyla da dijital bir market olarak hizmet verecek.
"MAĞAZA YAŞAM ALANI OLARAK PLANLANDI"
Açılışta konuşan CarrefourSA Genel Müdürü Z. Hakan Ergin CarrefourSA olarak tüketicilerine hijyenik ve kaliteli bir şekilde bol ürün çeşitliliği sunmak için marketlerinde yeniliklere imza attıklarını belirtti. Beylikdüzü'nün İstanbul için çok önemli bir yerde konumlandığını söyleyen Ergin, "Bugün için büyümenin devam ettiği Beylikdüzü, hem TEM Otoyolu hem de D100 Karayolu ile ulaşılabilen, bunun yanı sıra metrobüs ve metro ile ulaşım imkanı da bulunan bir ilçe olarak karşımıza çıkıyor. Bu çerçevede hem kolay erişimi hem de 8 bin 500 metrekare alanı sayesinde sunduğu 40 binden fazla ürünüyle Marmara Park CarrefourSA Hiper, tüketicilerimizin aileleriyle birlikte gün boyu tüm ihtiyaçlarını giderebileceği adeta bir yaşam alanı olarak planlanarak yenilendi. Alanı ve ürün çeşitliliğiyle adı gibi hiper olan Marmara Park CarrefourSA Hiper, hem bulunduğu bölgedeki hem de çevre ilçelerdeki tüketicilerimiz için adeta bir mahalle havasında olacak” dedi.
"BÜTÜN MAĞAZALARIMIZ 'BİZİM MAHALLEYİ' TEMSİL EDİYOR"
Hipermarket olarak 2017 model bir mağaza olduğunu bildiren Ergin, "Son model mağazalarımızdan bir tanesi oldu düzenleme ve sergileme olarak. Taze alanlara çok önem veriyoruz. Gıda dışında da farklı unsurlara yer veriyoruz, Drone ve robotlar var. Dünyanın önemli markalarını burada bulunduruyoruz. Bir müşterimiz geldiği zaman haftalık ve aylık alışverişini rahatça yapabilecek. Aynı zamanda yemekte yiyebilecek.Yakında restoranımız da devreye girecek. Çocuklarını da oyalayabileceği güzel bir mekan oluşturmaya çalıştık. Perakende yerel bir konu biz yerelleşme konseptine çok inanıyoruz. Her bulunduğumuz mağazanın o bölgenin insanına uyum sağlaması gerektiğini düşünüyoruz. Onun için burası 'Bizim Mahalle' yani Beylikdüzü insanına ve bu mağazanın çevresindeki insana hitap eden bir mağaza oluşturduk. Bütün mağazalarımız bizim mahalleyi temsil ediyor. Yerelleşme son derece önemli. Tüketicilerimiz bize gelip fikirlerini söylesinler. Biz her şeye açığız. İyi hizmet vermeye çalışıyoruz" diye konuştu.
(FOTOĞRAF)