Bağcılar’da TEK Merkezden Çözüm

Güncelleme Tarihi:

Bağcılar’da TEK Merkezden Çözüm
Oluşturulma Tarihi: Nisan 13, 2015 16:01

BAĞCILAR’DA İLÇE SAKİNLERİNİN İŞLEMLERİ KISA SÜREDE ÇÖZÜME KAVUŞTURULUYOR. 39 PERSONELLE HİZMET VEREN BAŞVURU YÖNETİM MERKEZİ SAYESİNDE BAĞCILARLILARIN YÜZDE 70’İNİN İŞLEMLERİ İNTERNET VE CEP TELEFONU ÜZERİNDEN YAPILIYOR.

Bağcılar’da ilçe sakinlerinin işlemleri kısa sürede çözüme kavuşturuluyor. 39 personelle hizmet veren Başvuru Yönetim Merkezi sayesinde Bağcılarlıların yüzde 70’inin işlemleri internet ve cep telefonu üzerinden yapılıyor.
7/24 hizmet esasına göre çalışan Çağrı Merkezi, gelen çağrıların yüzde 95’ini yaklaşık 20 saniye içerisinde cevaplıyor. Akıllı Belediyecilik Uygulaması’nı en iyi şekilde değerlendiren ve 5 dalda hizmet kalite sertifikasına layık görülen Bağcılar Belediyesi, hizmete sunduğu Başvuru Yönetim Merkezi ile kaliteli ve süratli hizmetlere imza atıyor.
2012 yılında hizmete sunulan Başvuru Yönetim Merkezi, 39 personelle nüfus olarak İstanbul’un en büyük ilçesi olan Bağcılarlılara hizmet veriyor. İlçe sakinleri EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ve www.bagcilar.bel.tr’den başvurularını yapabiliyor. Yine, (444 00 92) nolu Çağrı Merkezi aracılığıyla işlemlerini bildirebiliyorlar. Bizzat başvuruda bulunmak isteyen ilçe sakinleri de Bağcılar Belediyesi Hizmet Masası’ndan işlemlerini başlatabiliyorlar.
Bağcılarlılar, işlemlerinin hangi aşamada olduğunu kendisine verilen ‘başvuru numarası’ aracılığıyla cep telefonundan takip edebiliyor. İşlemler dijital ortamda ve kağıt kullanılmadan süratle yerine getiriliyor. Yetkili personel tarafından gerçekleştirilen başvuru işlemleri sonuçlandırıldığında, cep telefonu ile ‘SMS’ aracılığıyla bilgi veriliyor. Kağıt israfı olmadan, süratli ve dijital ortamda gerçekleşen işlemler sayesinde Bağcılarlıların yüzde 70’inin işlemi Belediye Binasına gelmeden çözüme kavuşturuluyor.
“KENTSEL DÖNÜŞÜM BAŞVURULARI DA ALINIYOR”
Bağcılar’da emin ve güvenli adımlarla devam eden Kentsel Dönüşüm Projesi ile ilgili başvurular da yine internet üzerinden alınabiliyor. 7/24 hizmet esasına göre çalışan Çağrı Merkezi, gelen çağrıların yüzde 95’ini 20 saniye içerisinde cevaplıyor.
BAŞKAN ÇAĞIRICI: “DEVLETİMİZ PROJELERİMİZİ ÖRNEK GÖSTERİYOR”
Hizmet kalitesiyle belediyecilik hizmetleri kapsamında ISO 9001:2008, ISO 14001: 2004, OHSAS 18001:2007 ve ISO 10002:2004 sertifikalarına layık görüldüklerini hatırlatan Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağırıcı, teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak hızlı, güvenli, çevreci ve kaliteli hizmet sunduklarını anlattı. Başvuru Yönetim Merkezi’nin de bu anlamda çok önemli bir hizmeti yerine getirdiğinin altını çizen Çağırıcı, “Hemşehrilerimin yüzde 70’i belediyemize gelmeden işlem yapabilme imkanına kavuştu. Başvurularının ve işlemlerinin hangi aşamada olduğunu dahi takip edebiliyorlar” dedi.
EBYS uygulamasının yönetim sistemi standartlarının birçoğunu oluşturduğunu da belirten Çağırıcı, kullanmakta oldukları yazılım altyapısının ISO Entegre Kalite Yönetim Sistemlerine son derece uygun olduğunu kaydetti. Çağırıcı, “Devletimiz ‘e-katılımcılık’ adlı internet üzerinden halkın yönetime katılmasını teşvik ediyor. Bu anlamda hizmete sunduğumuz projeler de e-katılımcılık olarak en iyi örnek olarak gösteriliyor” diye konuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!