Güncelleme Tarihi:
Projeyle ilgili olarak açıklama yapan Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tolga Ulutaş, "Cep telefonlarının hayatımızda daha fazla yer alması ile birlikte, bankacılık işlemlerinde mobil kanalların kullanım oranları artış gösterdi" dedi ve ekledi:
"Bizim de önceliğimiz müşterilerimizin finansal ihtiyaçlarını kusursuz bir müşteri deneyimi ile onların hayatının akışını bozmadan mobil dünyada karşılamak. Aynı bakış açısıyla, pazarlama faaliyetlerimizi de müşterilerimizin olduğu mecralara taşıyarak doğru kişiye, doğru zamanda, doğru ürünü sunmak üzere optimize ediyoruz. Müşterilerimizin yaşam stillerine göre, akıllı algoritmik modeller ile onların ürün ihtiyaçlarını analiz ediyor ve ihtiyaç duydukları anda ve yerde ürünlerimizi teklif ediyoruz.
Bu tür pazarlama faaliyetlerimizde bir yeniliğe daha imza attık. Geçtiğimiz günlerde Türkiye’de ilk defa Programatik (HbbTV) TV ile akıllı olarak müşterilerimize izledikleri televizyon programı ile ulaştık. 5 ilde pilot olarak TV8 işbirliği ve Adform altyapısıyla devreye alınan projeyle müşterilerimize izledikleri televizyon programı sırasında ekranda onlara özel teklifler çıkardık. Bu teklif formları üzerinden müşterilerimiz kredi notlarını öğrenebildi ve Direkt Kredi ürünümüze başvurabildiler. Reklama tıklayarak Akbank Direkt’e yönlendirildiler ve bu kanalımızda kredilerini kullanabildiler. Teknik açıdan bakıldığında lokasyon, segmentli dijital veri havuzları ve yeniden hedefleme gibi sistemleri öncü olarak kullanıp, farklı illerden 100 binden fazla kişiye farklı hedeflemeler sonucunda ulaşmış olduk. Bu tip projelerle müşterilerimizi yenilikçi ürün ve hizmetlerle buluşturmaya devam edeceğiz."