Güncelleme Tarihi:
HATAY Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü(HATSU), ALO 185 HATSU İhbar ve İstek Hattı’na bildirilen arızalara anında müdahalelerde bulunulduğunu belirterek, 2016 yılının ilk altı ayında Hatay genelinde 43 Bin 878 arıza ve talebe cevap verildiğini açıkladı.
Özellikle sokak ve cadde üzerinde meydana gelen su ve kanal arızaları için vatandaşlardan yardım isteyen HATSU İdaresi, milli servet olan suyun ve çevreye mikrop saçan kanalizasyonla alakalı rastlanılan arızaların anında ALO 185’e bildirilmesini istedi.
Bu duyarlılığın tüm Hatay’da artması için birçok sosyal projeyi hayata geçireceklerini belirten HATSU, bununla ALO 185’in bilinirliliğini artırmayı hedefliyor.
Ramazan ÇELİK/HATAY, (DHA)
RÇ ( ) (14.06.2016, FOTOĞRAFLI)