IHA
Oluşturulma Tarihi: Eylül 07, 2015 12:05
STANBUL’DA DÜZENLENEN 23. ULUSLARARASI GIDA ÜRÜNLERİ VE TEKNOLOJİLERİ FUARINI DEĞERLENDİREN OBA MAKARNA CEO’SU ALPASLAN ÖZGÜÇLÜ “FUARIN İLK GÜNÜNDEN İTİBAREN BÜYÜK BİR İLGİYLE KARŞILAŞTIK. HEDEFİMİZ, İHRACATIMIZ SAYESİNDE DÜNYA PAZARLARINDAKİ KANITLADIĞIMIZ YERİMİZİ BÜYÜTMENİN YANI SIRA İÇ PİYASADA DA BAYİ AĞIMIZI GENİŞLETMEK VE TÜRKİYE’NİN HER NOKTASINA BULUNABİLİRLİĞİMİZİ ARTTIRMAKTIR. 2015 YILI VE SONRASINDA İÇ PAZAR PAYINI ARTTIRMAYI PLANLIYOR, ÇALIŞMALARIMIZI BU YÖNDE ULUSAL REKLAM VE TANITIM PROGRAMLARIMIZA ÖNEMLİ ÖLÇÜDE AĞIRLIK VERİYORUZ” DEDİ.
Türkiye’nin en büyük makarna üretim tesisine sahip olan Oba Makarna yurt içi pazarlarda daha etkin rol alabilmek için yürüttüğü çalışmalarını sürdürüyor. Oba Makarna İstanbul’da bu yıl 23.‘sü düzenlenen Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarındaki aktiviteleriyle katılımcıların ilgi odağı oldu. Ünlü aşçıların konuklara sunduğu çeşitli makarna yemekleri binlerce katılımcının gözünü Oba Makarna standına dikti.
Yurt içi ve yurt dışı gıda fuarlarının gözde firması olmayı başaran Oba Makarna Türkiye’deki makarna tüketiminin arttırılmasına yönelik tanıtım çalışmalarını sürdürüyor. Fuar süresince bir birinden ünlü İtalyan aşçıların konukları için hazırladıkları makarnanın farklı lezzetlerini tadan katılımcılar lezzet tariflerini istemeyi unutmadı.
İstanbul’da düzenlenen 23. Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarını değerlendiren Oba Makarna CEO’su Alpaslan Özgüçlü “Fuarın ilk gününden itibaren büyük bir ilgiyle karşılaştık. Hedefimiz, ihracatımız sayesinde dünya pazarlarındaki kanıtladığımız yerimizi büyütmenin yanı sıra iç piyasada da bayi ağımızı genişletmek ve Türkiye’nin her noktasına bulunabilirliğimizi arttırmaktır. 2015 yılı ve sonrasında iç pazar payını arttırmayı planlıyor, çalışmalarımızı bu yönde ulusal reklam ve tanıtım programlarımıza önemli ölçüde ağırlık veriyoruz” dedi.
Diğer taraftan Ekonomist Dergisi ve Türk Ekonomi Bankası (TEB) iş birliğiyle yürütülen "Anadolu’nun En Büyük 500 Şirketi" araştırmasının yeni açıklanan sonuçlarına göre Oba Makarna bir önceki yıla oranla önemli bir yükselişle bu yıl 86’ıncı sırada yer almayı başararak sektördeki liderliğini sürdürdü.