Güncelleme Tarihi:
GAZİANTEP, (DHA) - HAZIR ofis sistemlerinde önemli bir marka olan ve 'Sanal Ofis' sistemi ile hizmet alan kullanıcı ve şirketlere özel fırsatlar sunan Regus, başta Adana ve Gaziantep olmak üzere Türkiye'nin bir çok ilinde 295 liradan başlayan fiyatlarla hizmet vermeye devam ediyor.
Regus Türkiye Ülke Müdürü Hakan Atalay, Türkiye'de iş yaşamının gelişmesi ve insanların işlerini kurmaya yönelik girişimlerinin, sanal ofislere olan talebi artırdığını söyledi. Atalay, Sanal Ofis hizmeti ile tanışan Adana ve Gaziantep'in iş dünyası, belirli bir yere bağlı kalmadan şirketin adıyla telefonların yanıtlanması, prestijli bir iş adresine sahip olma ve dünya genelinde 3 bine yakın Regus Merkezinde ücretsiz Business Lounge kullanımı gibi hizmetlerden faydalanabildiğini belirterek, şu bilgileri verdi:
“Sanal Ofis'i Adana ve Gaziantep'e de taşıyan Regus, 'Start Up' şirketlerden avukatlara, medya, ticaret yapanlara, mümessilik firmalarına, eğitim, danışmanlık ve İnsan Kaynakları şirketlerine kadar farklı sektörlere düşük maliyetle şirket kurulumunun yanı sıra prestijli bir adres üzerinden faaliyet yürütme gibi fırsatlar sunuyor. Türkiye'de ve dünyada şirketler için rekabette en büyük maliyet kalemini prestij unsuru olan ofisler oluşturuyor. Orta büyüklükteki şehirlerde de prestijli bir ofiste çalışmak rekabette öne çıkıp şirketlere avantaj sağlıyor. Hazır ofis sistemlerinde dünya lideri Regus, 'Sanal Ofis' sistemi ile Sanal Ofis kiralayan şirketlere 295 TL'den başlayan fiyatlarla Türkiye'de bulunan 23 ofisinden herhangi birinde şirket kurma şansı sunuyor. Böylece şirketler Regus'un prestijli isminden faydalanabiliyorlar."
Atalay, Adana ve Gaziantep'te sanal ofisi olan bir şirket, Dünyanın 106 ülkesinde faaliyet gösteren, 977 şehirde 2 bin 800 merkezde 2,3 milyondan fazla kişiye hizmet veren Regus'un Türkiye'de de 23 merkezi ile modern ofis hizmetlerinden yararlanabildiğine dikkat çekerek, "“Regus'un tüm merkezlerinde Uygun Fiyata Dünya Standartlarında sanal ofis edinmek mümkün. Sanal Ofis ve Sanal Ofis Plus uygulamaları ile şahıslara ve şirketlere, 5 günlük özel ofis kullanımı, internet, dünya genelinde 3 bine yakın noktada ücretsiz business lounge'lara anında erişim, iş adresi, telefon yanıtlama, hizmeti gibi çeşitli hizmetleri veren paketler sunuyor. Şirketlerin 295 TL'den başlayan fiyatlarla Regus ofislerinin herhangi birinde, prestijli bir adrese sahip şirket kurabilmek mümkün. Sanal Ofis ve Sanal Ofis Plus uygulamaları özellikle yeni iş kuranların maliyetlerini düşürüp, esnek çalışmalarına olanak sağlayan bir sistem. Bu sistemi kullananlar maliyetlerini kontrol altında tutup dünya standartlarında ofislere sahip olabiliyorlar. Bu sistemi Adana ve Gaziantep gibi önemli şehirlere de taşıdık. Böylece bu şehirlerdeki şirketler de günümüzde kıran kırana yaşanan rekabet ortamında rakiplerinden bir adım daha öne çıkma fırsatı yakalayabilecekler" diye konuştu.
Sanal Ofis edinenlere özel, yerel iş telefonu numarası ve şirket sesli postası, resepsiyon görevlisi, sesli postaya 24 saat erişim, toplantı odaları, günlük ofisler ve video konferans imkanları uygun fiyatlarla sunuluyor. İş adresi, posta & paket alımı ve imzalanması, resepsiyon görevlisi, toplantı odaları, günlük ofisler ve video konferans imkanları ile yeni pazarlara açılan ya da açılmayı planlayan şirketlere bu süreçte destek sağlıyor. Şirketler telefonlarına cevap verecek ve postalarını karşılayacak birini istihdam etmeden Regus Sanal Ofis ve Sanal Asistan hizmetinden de yararlanabiliyor.
FOTOĞRAFLI