Öğrenciler Reklam Sektöründen Önemli İsimlerle Bir Araya Geldi

Güncelleme Tarihi:

Öğrenciler Reklam Sektöründen Önemli İsimlerle Bir Araya Geldi
Oluşturulma Tarihi: Mart 18, 2015 16:19

ESKİŞEHİR ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM KULÜBÜ TARAFINDAN DÜZENLENEN “KAMPÜSTE REKLAM VAR” ETKİNLİĞİNDE ÖĞRENCİLER, REKLAM SEKTÖRÜNDEN ÖNEMLİ İSİMLERLE BİR ARAYA GELDİ.

Anadolu Üniversitesi İletişim Kulübü tarafından düzenlenen “Kampüste Reklam Var” etkinliğinde öğrenciler, reklam sektöründen önemli isimlerle bir araya geldi.
“Reklamın En Eğlenceli Hali” sloganıyla yola çıkan ve bu yıl 11’incisi düzenlenen etkinlik, Sinema Anadolu’da gerçekleştirildi. Etkinliğe, Reklam Yazarı Ali Taran, Yönetmen Nihat Odabaşı, Oyuncu Ümit Erdim, Yönetmen Duygu Güzelmeriç, Ajans Prodüktörü Ahmet Uygun gibi isimler konuşmacı olarak katıldı. Osmangazi ve Anadolu Üniversitesi öğrencilerinin katıldığı etkinliğin bu yılki konsepti “Arabesk” oldu.
“CESARETLE HER İŞE GİRMEYE ÇALIŞIP DENEYİM SAHİBİ OLUN”
Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte Punch Reklam Ajansı’ndan Ali Musa Paça, Anadolu Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden mezun olduğunu hatırlattı. İşe başlayacakları zaman “Biz bu ortamlarda yer alabilecek miyiz?” sorularıyla meşgul olup telaş yaptıklarını ifade eden Paça, ses getirmiş tüm reklam ajanslarının İstanbul’da olduğunu söyledi. Paşa, “Zaten reklamcılığın kalbi İstanbul’da atıyor. Ama Eskişehir’deyim, uzaklardayım diye korkmayın. Cesaretle her işe girmeye çalışıp staj yapın, deneyim sahibi olun. Böylece kabarık bir tecrübe bilginiz olsun. Daima fikrinizin peşinde olun ve kendinize inanın” diye konuştu.
“TÜRKİYE’DE REKLAMI TÜRKİYE’Yİ BİLENLER YAPMALI”
Reklam yazarı Ali Taran ise konuşmasında, yaptıkları reklamların oluşum süreçlerini, hikayelerini ve daha sonra elde ettikleri sonuçları dinleyenlerle paylaştı. Reklamların kısa video ve filmlerini katılımcılara izleten Ali Taran, sektöre adım atıldığı andan itibaren akıllarda olması gereken tek şeyin kendine güvenmek olduğunu kaydetti. Genel olarak reklam sektörünün ülkelere ayrıştırılması gerektiğini savunan Taran, şöyle devam etti:
“Eğer Türkiye’de bir iş yapıyorsanız, yabancı bir işi ülkemize uyarlamak yeniden oluşturmaktan daha zor oluyor. Türkiye’de reklamı ülkemizi bilenler yapmalı.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!