Güncelleme Tarihi:
Kemal ATLAN / ESKİŞEHİR,(DHA)- ESKİŞEHİR'de İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen İZDES (İzleme ve Değerlendirme) Projesinin 2'inci aşaması olan 'Vatandaş Odaklı Hizmet Seferberliği' kapsamında düzenlenen toplantı Ticaret Odası'nda yapıldı.
Eskişehir Ticaret Odası'nda (ETO) düzenlenen İZDES toplantısına Müsteşar Yardımcısı Vekili Tayyip Sabri Erdil, İçişleri Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanı Yunus Sezer, Göç İdaresi Genel Müdürlüğü Daire Başkanı Ramazan Seçilmiş, 1'inci Sınıf Emniyet Müdürü Mehmet Murat Ulucan, Tuğgeneral Ali İhsan Ersoy, ETO Başkanı Metin Güler, Sanayi Odası Başkanı Savaş Özaydemir, Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan, muhtarler, okul aile birliği, sivil toplum kuruluşları temsilcileri katıldılar.
İZDES toplantılarının amacını açıklayan Müsteşar Yardımcısı Vekili Tayyip Sabri Erdil şunları söyledi:
"İçişleri Bakanlığı olarak, kamu hizmetlerinin kaliteli, hızlı, verimli ve ekonomik bir şekilde sunulması, yönetimde katılımın sağlanması, bürokratik süreç ve işlemlerin azaltılarak, vatandaş memnuniyetini esas alan yönetim anlayışının ortaya konulması temel hedefimizdir. Bu hedef doğrultusunda, bakanlığımız taşra birimlerinin hizmet kapasitelerini ölçmek, merkez ve taşra birimleri arasındaki iletişimi geliştirmek, sahadaki görüş ve önerileri doğru şekilde merkeze iletmek, valiliklerimizdeki iyi uygulama örneklerini paylaşmak üzere İZDES Projesi'ni başlattık. Bu projenin birinci aşamasında, 58 ilimizi ziyaret ederek 2 bin 500'e yakın personelimizle bir araya geldik, yılsonuna kadar tüm illerimizi ziyaret etmiş olacağız. Projenin ikinci aşamasının teması, 'Vatandaş Odaklı Hizmet Seferberliği' olarak belirlenmiştir. Cumhurbaşkanımızın 'devleti temsil etmek, milletin gönlünü kazanmakla olur' ifadeleri doğrultusunda içişleri bakanlığı olarak valiliklerimizde başlattığımız 'vatandaş odaklı hizmet seferberliği' kapsamında, bütün bürokratlarımızla sahaya iniyoruz. Müsteşar yardımcılarımız başkanlığında bakanlığımız üst yöneticilerinden ve uzmanlarından oluşan 6'şar kişilik heyetlerle ziyaret programlarını başlattık."
Tayyip Sabri Erdil, bu projenin amaçlarından birisinin de bakanlık birimlerince sunulan emniyet, asayiş, trafik, 112 acil servis, nüfus göç hizmetlerinden yararlanan vatandaşlar ile bire bir görüşerek hizmet kalitesi ve vatandaş memnuniyeti ölçmek olduğunu söyledi. Erdil, "hedefimiz, değerlendirmelerden elde ettiğimiz raporlar doğrultusunda geçmiş medeniyetimize ve gelecek vizyonumuza uygun merkezi ve yerel düzeyde yönetim politikaları ve stratejileri oluşturmak suretiyle vatandaş memnuniyetini arttırmak ve hizmet kalitesini yükseltmektir" dedi.
-