IHA
Oluşturulma Tarihi: Ocak 17, 2016 16:19
BEYLİKOVA BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ, BELEDİYE İLE İLGİLİ ŞİKAYET, İSTEK VE ÖNERİLERİ DİNLEMEK İÇİN VATANDAŞIN AYAĞINA GİDİYOR.
Beylikova Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, belediye ile ilgili şikayet, istek ve önerileri dinlemek için vatandaşla bir araya geliyor.
Beylikova Belediye Başkanı Özkan Alp’in, başlattığı yeni uygulama ile ilçe ve mahallelerin sorunları yerinde tespit ediyor, sorunlara çözüm buluyor. Farklı mekanlarda vatandaşları dinleyen Beylikova Belediyesi görevlileri, muhtarlarla da bir araya gelip, istek, öneri ve şikayetlerini dinleyerek, telefon veya internet yoluyla Beylikova Belediyesi’ne ulaşamayan vatandaşların sorunlarını çözmeye çalışıyor. Beylikova Belediyesi Beyaz Masası ekiplerince kısa sürede binlerce vatandaşa ulaşan görevliler, en geç 3 gün içerisinde şikayet sahibi vatandaşları arayarak bilgi veriyor. Ayrıca görüşülen vatandaşlarla anket çalışması da yapılıyor.
Yapılan anketlerde vatandaşlara, Beylikova Belediye Başkanı Özkan Alp’in hayata geçirdiği projeleri ile devam eden projeler hakkında bilgi sahibi olup olunmadığı sorulurken, planlanan yeni çalışmalar hakkında da bilgi verilip, vatandaşlardan ilçe için proje önerileri alınıyor. Ankette belediyenin verdiği hizmetlerden vatandaşların memnuniyet derecesi ölçülüp, 5 yıllık dönem içinde beklentileri de soruluyor.
Öte yandan uygulamanın çok faydalı olduğunu söyleyen vatandaşlar ise, “Biz belediyeye gitmek yerine belediye görevlileri bize geliyor. Rahatlıkla şikayet ve dileklerimizi söylüyoruz” diye konuştu.