Beyaz Masa; İletişim Ve Koordinasyonda Yüzde 100 Başarı Elde Etti

Güncelleme Tarihi:

Beyaz Masa; İletişim Ve Koordinasyonda Yüzde 100 Başarı Elde Etti
Oluşturulma Tarihi: Ocak 05, 2016 15:51

BEYAZ MASA

Erzurum Büyükşehir Belediyesi’nin bünyesinde bulunan Beyaz Masa birimi, halkla iletişim, koordinasyon ve sorunların çözümünde yüzde 100 başarı elde etti.
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen’in öngörüsüyle kalite standartları artırılan Beyaz Masa, hizmet ağını her geçen gün artırıyor. Erzurum Büyükşehir Belediyesi’ni 2015 yılında ziyaret eden 230 bin kişiye danışmanlık ve iletişim hizmeti veren Beyaz Masa’ya geçen yıl 169 bin 222 kişi müracaat etti. Bu süre zarfında ilgili birime gelen 14 bin 990 dilekçe hakkında işlem yapıldı. BİMER ve www.erzurum.bel.tr adresine gelen 2 bin 589 başvuru incelenip, değerlendirildi. Yine Beyaz Masa Engelli Birimi’ne gelen 2 bin 392 talebin 2 bin 135’i sonuçlandırıldı. Beyaz Masa Kariyer Merkezi’ne gelen ve özel sektöre yönelik 4 bin 780 iş talebi ilgili firmalara ulaştırıldı. Erzurum Büyükşehir Belediyesi tarafından kullanılan ve elektronik sisteme dâhil olan 5 bin 729 istek, talep ve şikâyet hakkında işlem başlatılarak, kurumun ilgili birimlerine yönlendirildi. 2015 yılında Beyaz Masa’ya BİMER, Bilgi Edinme, elden dilekçe, muhtarlık hizmetleri ve interaktif ortam vasıtasıyla gelen toplam 17 bin 530 istek işlem gördü.
“VATANDAŞLARIMIZLA GÜÇLÜ BİR İLETİŞİM BAĞI OLUŞTURUYORUZ”
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, AK Belediyelerle birlikte Türkiye’de muhteşem bir başarıya imza atan Beyaz Masa Projesi sayesinde Erzurum’da da önemli sonuçların elde edildiğini anımsattı. Başkan Sekmen, Beyaz Masa sayesinde vatandaşlarla güçlü bir iletişim bağının kurulduğunu bildirdi. Sekmen, “Erzurum Büyükşehir Belediyemizin bünyesinde yer alan Beyaz Masa birimine geçen yıl 169 bin 222 kişi müracaat etti. Bu rakam ve diğer istatistiki verilere bakıldığında hakikaten önemli sonuçlara ulaşıldığı bizatihi görülmektedir. Bununla birlikte Beyaz Masa’da görevli 24 personelimize periyodik olarak hizmet içi eğitim programları, mevzuat ve etkili iletişim konularında sürekli eğitimler vermekteyiz. Aldıkları eğitim ve elde edilen tecrübeyle iletişim ekibimiz halkımızla birebir görüşerek sorunların çözümüne katkıda bulunmaktadır” diye konuştu.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!